OsloMor Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 De er verdens største tapere, gutte-bofellesskap der faren til han ene eier leiligheten. Har aldri hørt maken til bråk enn fra de guttene der (nå er de sikkert 25-26 år og ikke drittunger lenger), bare måten de ler på er provoserende, og høyt nok til at jeg hører det meste som blir sagt. (I tillegg til å måtte høre den drittmusikken de spiller) Ålesundsdialekten de brauter i vei på, gjør meg ikke akkurat mildere stemt. (sorry alle Ålesundere)
neste*gang Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 de begynner først å slappe av litt når de blir 35... det er ikke mer enn 10 år vente på bedre tider..
OsloMor Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Sant det, den dagen jeg flytter herfra skal jeg virkelig gjøre sykt godt forarbeid på hvem som bor over, under og ved siden av meg. Da vi kjøpte leiligheten bodde det et ektepar med en liten baby der, så føler meg litt lurt da de solge etter at vi hadde bodde her i 6 mnd:(
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Full sympati fra meg....leide under en enslig far med tenåring i hus, var det ikke far som feste og braute så var det sønnen som titt og ofte var hjemme alene. En gang måtte jeg ringe "onkel blå" også for å roe ned gemyttene til de oppe, var da et 20-tallstenåringer der flere hadde røket i tottene på hverandre. Da var jeg frista til å "banke den ene med den andre"....
OsloMor Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Ja, jeg kjenner sjelden så sterk aggresjon som ovenfor de idiotene der. Jeg kommer til å ringe politiet hvis det utvikler seg utover kvelden, er så jævlig lei av å bli terrorisert i eget hjem. *GRRRRR*
neste*gang Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Jeg hadde en nabo jeg hatet som pesten... og mitt høyeste ønske var at de skulle flytte før jeg "klikka" 1 år etter var de borte.. du får prøve metoden bare ønske hardt nok...
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Du får tråppe opp på døra og vifte med ei steikepanne ;-) hehe...
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Uff. e føle me d..selvom e e fra Ålesund;P Er det såpass dårlig isolert, eller er det bare de som tar seg litt for godt til rettte?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 .....og akkurat nå kjenner jeg at jeg er utrolig glad for at vi bor i enebolig, og ikke i blokk. Bodde 3 år i høyblokk, og det var faktisk mer enn nok for meg..
OsloMor Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2009 Bygård fra 1800-tallet, ganske lytt kan du si... + at de tar seg meget godt tilrette. Mannen som er stureformann i sameiet var oppe og truet med politiet, vi er så utrolig lei av den terroren som finner sted HVER helg. *puste rolig*
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Gud så irriterendes!!! Du har min sympati og min fulle forståelse ja.
OsloMor Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #12 Skrevet 14. februar 2009 Takk for sympati:)! Begynner seriøst å vurdereog flytte ut av byen, slik at en enebolig er overkommerlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå