<3tregutter<3 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Har ikke vært noe aktiv på skrivefronten her inne i det siste, mest lest, så er vel på tide med litt "lyd" igjen:) Syns de første ukene gikk fryktelig seint, men så vips, så hopper jeg inn på 2.tri!! Noen kjente nick her og mange jeg gleder meg til å bli kjent med:) Nå skal jeg bare nyte at "andre etappe" er i gang! Skal på UL 31 mars, så er ei stund til enda. Har bestemt oss for at vi vil vite kjønn om de ser det. Kanskje er det jenta som kommer nå?! Eller en ny lillebror? Skal ikke ha flere etter denne, så må innrømme at jeg gjerne skulle hatt ei lita tulle også.. Men en lillebror er selvfølgelig like velkommen!!! Bare litt flygende tanker fra meg, gleder meg til å følge dere i tida som kommer:) God lørdagskveld fra meg
Sonata08 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Velkommen inn ! Jeg har også 2 gutter fra før. Og de heter også Trym og Brage :-))) Har du tenkt på navnet til nr. 3 ?
Staark Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Hei og velkommen!! Skulle akkurat til å skrive at barna har flotte navn, og så ser jeg at dere er to som har valgt samme navnene til barna. Så morsomt God lørdagskveld til begge!
<3tregutter<3 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Hei og takk:) Hyggelig å høre fra dere!! Hvor langt på vei er dere da? Og til Sonata 08, så morsomt at vi har samme navn på gutta våre!!!! Synes at norrøne navn er veldig pene, så blir nok det på neste også! Heldigvis er mannen enig med meg, tror at enten så liker man sånne navn eller så liker man dem ikke i det hele tatt. Synes guttenavn er lettest å finne, har tenkt på Gard, Njål, Emre,Tord eller Jardar. Jentenavn er vanskeligere, men liker Idunn og Runa ganske godt. Og så Sunniva, men det er vel ikke norrønt... Får spørre deg om du har tenkt på navn også, kanskje noen tips til meg ;-)
Sonata08 Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Vi liker også enkle og norrøne navn :-) Har også tenkt på Tord og Gard hvis det blir en gutt, men jordmor mente det var en jente på ul. Skal på ny ul om to uker pga. morkakeplassering så da skal jeg be dem ta en dobbeltsjekk. Syns det er vanskelig med jentenavn. Ikke så mange stilige å velge mellom fra de norrøne. Veldig morsomt at du også har tenkt på Runa og Idunn :-) Fine navn! Har også tenkt på Arna, men det må uttales med trykk på rett plass for å bli fint, så vet ikke om vi tør... Her må vi nok leite litt mer. Er 25+2 i dag. Har du akkurat komt til 2. trimester ?
<3tregutter<3 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 Kom inn hit i går, så er helt ny på 2.tri. Så må nok vente en del lenger før ul her ja;) Så spennende at dere kanskje får jente da! Man ønsker seg jo gjerne barn av begge kjønn. Jeg har ingen spes følelse av hva jeg får, har så langt et veldig likt sv.sksom de andre, så hvis man skal se på det er det vel sannsynlig at det er en gutt til.... Har vært heldig og ikke hatt en eneste dag med kvalme noen av gangene, det er deilig!! Har litt ømmere pupper denne gangen, men vet ikke om det betyr noe..... Ellers grei form, litt plaga med hodepine, noe jeg ellers aldri har, så det er ikke noe gøy. Liker ikke å ta tabletter heller, så da sitter det lenger i.... Men skal ikke klage. Jobber fortsatt fullt, og det går fint. Så trives og har det bra:) Så morsomt at dere også har tenkt på Gard og Tord! Jeg liker Gard best, men vi er ikke helt enige om det. Bra vi har lang tid på oss enda;) Når det gjelder jentenavna liker jeg nok Idunn best, men har ei kusine som heter det så er litt usikker om det er "lov" da?? Hvis man skal ta slike hensyn, da......? Arna er også fint, men syns det er litt "tungt" på en måte selv om det er kort... Vi får holde hverandre oppdatert om vi kommer over noen nye, fine navn :-) Hvordan er formen din da? Du er jo over halvveis allerede:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå