Gå til innhold

Jeg er så jævla SUR ikveld! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg er sur, deppa og jævlig hormonell ikveld. =(

Har lyst til å be mannen dra seg til helvete ut herfra, og be ham ryke og reise så langt han bare kommer. Det sure trynet hans gjør meg sinnsyk (look whos talking...hehe), og jeg har ALLERMEST lyst til å denge ham inni nærmeste murvegg! Ungene går meg på nervene, eg kjeder vettet av meg, og det besøket jeg får kunne jeg klart meg uten. Mine idiotiske venner ringer til meg kun for pisspreik og uinterressant VRØVL. Jeg har absolutt ingenting å finne på siden jeg bor på en drittplass med dritt-tilbud.

JEG HATER VERDEN AKKURAT NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke annet enn å skrive under på at jeg å er drittlei gubben av og til...Ønsker han ditt pepper`n gror til tider. Vi går hjemme begge to, han med søvnproblemer og arb.løs. Han er en smule agressiv han og får å si det mildt. Går å hakker på hverandre for ingenting. Håper det blir bedre når jeg er kvitt magen. Kun 4,5 uke igjen til termin. Er klar som et egg, og håper hun kommer før tida, som storesøsteren gjorde. Kanskje vi burde dratt på husmorferie nå de siste ukene? Kunne ønske at jeg var på ei hytte langt inne i skogen aleine. Da hadde i hvertfall ikke humøret mitt gått ut over noen andre...

Lykke til med de hormonelle humørsvingningene videre :)

Skrevet

Ahhhh! må si jeg fant litt trøst her nå for det er som å beskrive meg selv!!ordentlig sinna å,virkelig lyst til å knuse noe sinna!

Skal aldri undervurdere hormoner igjen!!Håper babyn kommer snart!!!!

Skrevet

Ja, det er det veldig lite som skal til før jeg blir irritert. Spesielt på gubben.

Kunne godt tenke meg å bli båret litt på hendene av og til her jeg sitter med magen struttende.

Men når han må ta seg av guttungen, så er det så slitsomt for gutten er jo verdens største mammadalt og da er det jo bare HAN (gubben) det er synd på, liksom. Jeg er 100% overbevist over at hvis han hadde deltatt mere de første 2 årene så hadde gutten ikke vært like mye mammadalt. Jeg gjør liksom alt, og selv om han tar seg godt av gutten når jeg ikke er hjemme, blir jo gutten vant til å gå til meg med alt og bli sur når mamma ikke står til tjeneste hele tiden.

Dessuten rører ikke mannen min oppvaskbørste eller oppvaskmaskin, rydder aldri opp etter maten eller sånn generell rydding. Han tror visst at han er mr. domestic bare fordi han støvsuger en gang i ny og ne (og stort sett 3 dager etter at jeg har bedt han om det). Han KAN rett og slett ikke vaske gulv, så det må jeg gjøre med min bekkenløsning.

Og nå som det er Valentin dagen og alt så hadde det vært ekstra fint med litt oppmerksomhet....neida, da er han syk (ikke det at jeg tror han hadde husket på å gi meg oppmerksomhet ellers heller).....og han er for syk til å spise maten jeg har lagd, men ikke for syk til å sitte foran pcen og drikke øl.

Huff, hadde ikke tenkt å stjele tråden din her, men det er utrolig godt å få ut litt frustrasjon. Jeg er sikkert ikke så enkel å bo sammen med for tiden og han er drittlei av å høre at jeg er sliten og trøtt (men jeg blir ikke mindre sliten og trøtt av det da).

Vel, i det store og hele er han ganske grei å bo sammen med, så lenge jeg finner meg i å gjøre 90% av husarbeid og ignorere klær på gulvet og mye rot. Men det er ikke så lett å finne seg i det når man har 2 uker igjen til termin og er rimelig sliten.

Skrevet

Er så jævlig SUR nå at jeg holder på å sprekke!!!!!

Skulle på bursdagsfest hos venner av meg og samboer. Også skulle vi reise hjem sammen tidlig. Siden jeg er sliten og har mye plager om dagen. Det gikk kjempe fint hele kvelden, også skal han lissom være søt da også spør han om jeg vil at vi skal dra hjem 2 ganger i minuttet (driiitafull) til slutt så svarer jeg:Ja, vi drar hjem.

Men da hadde han det så gøy, og det var jo så lenge siden sist og han hadde savnet alle sånn..

Javel, så da ble jeg "sendt hjem" i en taxi alene da... Her sitter jeg lissom. Det syns jeg var ordentlig unødvendig gjort. Menmen...

Det er lissom 2,5 mnd igjen til termin og dette er første gang jeg har orket å være med på fest siden jeg ble gravid. Det skulle lissom være så hyggelig og bla bla.. MM.. Syns ikke det ble noe koselig i det heletatt. Nå er jeg bare sur og deppa! Helvetes mannfolk!!!

Det værste er at ei jeg HATER er der. I tillegg så har hun og min samboer tidligere hatt seg. Snakk om at det var for maaaange år siden altså. Men jeg kjenner ikke henne og liker henne derfor ikke. Blæh! Godt jeg kan stole på sambo :-) Tror jeg ihvertfall! :-)

Jaja... Hurra for en fin lørdag!

Skrevet

grrrrrrrrrrrrrrrrr,,, har vært sur i hele dag jeg også,,,,, forventa meg ekstra oppvartning osv siden det er valentines dagen+ vår 3års dag,,,, men jeg hadde tydligvis lagt me jobb i det,,,, løpt rundt og finne klær til han,og jeg er driiiiiiiiiit sliten,,bare 3uker til termin. han hadde ikke kjøpt noe og sa jeg kunne bli med og plukke ut no,,, jeg orka fader ikke det, også skulle vi se på klær!!!!hva f,,, skal jeg ha klær for med den j..... magen!!!!!! ble helt fly forbanna og begynte å grine , og grein hel til han svingte inn og kjøpte en potte plante til meg!!!!!!!!!!!!! EN POTTE PLANTE!!!! jeg vil ha roooooooooooooser. jeg føler han tar meg for gitt,,,han er ikke sjalu nå som jeg har kul på magen sier han,,,han slapper av!!!! grrrrrrrrrrrrr... å så fin jeg føler meg. jeg trodde jeg skulle bli behandla som en prinsesse jeg nå med den store magen,,, men neida det er j jeg som duller med han!!!! er det mulig!!!!! jeg viste det innerst inne at når mannfolka har deg skikkelig på kroken, da gidder de ikke imponere mer, nå har jeg fått erfare det og!!! litt humoristisk ment det her,,, men ikke bare nei!!!

Skrevet

Hehe..ikke for å være slem, men GUD hvor deilig å lese at andre også har dritt-gubber og dritthumør! =)

Nå er jeg i bedre lune igjen, men fyttekatta hvor sur jeg var i hele går...

Håper og tror at det blir bedre når babyen er ute ja, men da følger minst 3 måneder med tilvenning til den nye familien, og MASSE hormoner som skal ut av mamma-kroppen. Så det blir vel ikke helt fredelig i heimen før til sommern... Hehe..

Hvordan går det med de andre hormonbombene da? Gårsdagens sinne kokt ut, eller? =)

Skrevet

Litt bedre i dag her. Hadde en skikkelig utblåsning på morrakvisten. Hatt en lang prat med gubben i formiddag. Så nå er vi litt mer enige, ihvertfall for ei lita stund... Lurer på hvordan lesbiske har det? Blir det like mye krangling over bagateller og uenigheter ang husarbeid da? Hadde vært morsomt å visst.

Lykke til alle hormonelle bomber hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...