neste*gang Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 bare ungen min ser klipp fra emil episode som skal komme.. så tar han sats å løpet opp i fanget mitt og klamrer seg.. mamma du må slå av sier han.. han er forøvrig ikke noe reddhare av seg i hverdagen men den "lyden" der får han til å reagere..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 hehehe. Min 2,5 åring eeelsker Emil og spesielt pappaen. Vi har sangen på cd og den går i repeat hele dagen. Men støvsuger, hårføner osv. Det er skumle saker Stesønnen min på 7,5 har aldri vært glad i Emil eller Sabeltann. De er så forskjellige disse ungene.
Arb.ledig husmor Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Da er jenta mi motsatt av gutten din... Når ho ser Emil-reklamen på tv, sette ho seg klar i stolen og rope eeeemil... hehe. Men Emil kan jo virke skremmende, for er jo ikke helt "vanlig" at en far springer etter sønnen og låser han inne i en bod..
piano♫ Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Hehe...sånn er min 3-åring også. Hvis han ser reklamen for Emil, går han resolutt bort til tv`en og skrur av hovedbryteren. -SÅNN, sier han.
OsloMor Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Min 2.5 åring er BESATT av Emil, og sitter og leser i Emil-boken hver dag etter barnehagen. Hun snakket i søvne her en natt, og da ble ett ord nevn høyt og tydelig; "Snekkerbua!".
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 OsloMor Hvilken Emil bok har dere? Har prøvd å finne Emil bok for de minste, da min gutt også eeelsker Emil, men finner liksom ikke noe som passer hans aldersgruppe.
OsloMor Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 De er lånt på biblioteket og er fra Damm forlag, er små bøker med illustrasjoner av Bjørn Berg. De vi har heter; Da Emil satt fast i suppebollen og Emils spell nr 325. Ilustrasjonene er uten farger, men lillesøs elsker de uansett:)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Takk takk. da skal jeg se om jeg finner noen på biblioteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå