Gå til innhold

han er så redd emil... episodene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare ungen min ser klipp fra emil episode som skal komme.. så tar han sats å løpet opp i fanget mitt og klamrer seg.. mamma du må slå av sier han..

han er forøvrig ikke noe reddhare av seg i hverdagen men den "lyden" der får han til å reagere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe. Min 2,5 åring eeelsker Emil og spesielt pappaen. Vi har sangen på cd og den går i repeat hele dagen. Men støvsuger, hårføner osv. Det er skumle saker

Stesønnen min på 7,5 har aldri vært glad i Emil eller Sabeltann.

De er så forskjellige disse ungene.

Skrevet

Da er jenta mi motsatt av gutten din... Når ho ser Emil-reklamen på tv, sette ho seg klar i stolen og rope eeeemil... hehe.

Men Emil kan jo virke skremmende, for er jo ikke helt "vanlig" at en far springer etter sønnen og låser han inne i en bod..

Skrevet

Hehe...sånn er min 3-åring også. Hvis han ser reklamen for Emil, går han resolutt bort til tv`en og skrur av hovedbryteren. -SÅNN, sier han.

Skrevet

Min 2.5 åring er BESATT av Emil, og sitter og leser i Emil-boken hver dag etter barnehagen.

Hun snakket i søvne her en natt, og da ble ett ord nevn høyt og tydelig; "Snekkerbua!".

Skrevet

OsloMor

Hvilken Emil bok har dere? Har prøvd å finne Emil bok for de minste, da min gutt også eeelsker Emil, men finner liksom ikke noe som passer hans aldersgruppe.

Skrevet

De er lånt på biblioteket og er fra Damm forlag, er små bøker med illustrasjoner av Bjørn Berg. De vi har heter; Da Emil satt fast i suppebollen og Emils spell nr 325.

Ilustrasjonene er uten farger, men lillesøs elsker de uansett:)

Skrevet

Takk takk. da skal jeg se om jeg finner noen på biblioteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...