prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg holder på nå, å tenkte å ta teorien på mandag! Sliter litt med lesinga, men har tatt en del tester på nettet, å føler at jeg får med meg mye mer av det, enn av å lese boka! Men er disse testene like de skikkelige teoriprøvene? Hvilke sider anbefaler dere til å teste på? Har nå brukt atl.no og prove.no
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Mange likhetstrekk ja, men man bør lese i tillegg
prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 hehe, ja enn bør vel helst det! Uff, har så ufattelig lite tiltakslyst fortiden! Men burde jo virkelig ta meg sammen, så jeg klarer å bli ferdig før babyen kommer... Så om jeg står hele tiden på nettet, så er det alikevel liten sjangs å stå når jeg tar prøven?
cammiss Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 www.teoriproven.no www.teoritentamen.no lykke til;)
prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 Takk:) Er disse sidene jeg har prøvd ser jeg! Leste du mye itillegg eller?
Alenemamma :) Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 jeg holder på Er akkurat ferdig med teorien, men jeg synest spørsmålene på www.teoritentamen.no nesten var helt like Men vil anbefalle å lese hele boken! trodde ikkje det hjalp meg heller, men det gjore det:) Lykke til:)
Supermamm Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Jeg leste gjennom boka et par ganger og øvde også endel ved å ta prøven på nettet. Hvis du ikke har noen feil når du tar den på nettet så klarer du så og si garantert å bestå teoriprøven:)
Gunn og Gutta Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Er jo ikke så innmari lenge siden jeg tok lappen, nokså nøyaktig 16 år den 3.mars, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har peiling på hva du snakker om:o) Lykke til!!
prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. februar 2009 Har hatt 3-5 feil på prøvene på teoritentamen.no, så vist spørsmålene er ganske like, så må jeg jo ligge litt godt an?! Har lest store deler av boken, men sliter med å få med meg det jeg leser, hehe... Skikkelig konsentrasjonsvanksker der ja:P Får lese litt bok i morgen, å ta litt flere tester, så får jeg bare krysse fingrene for at det går bra på mandag! Kjedeli at enn må vente 2 uker med å ta den på nytt om enn stryker! Hadde du mange feil på prøven eller? Takk;) Å masse lykke til du og:)
prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2009 Jeg prøver på mandag jeg:) Håper det går bra, får lese litt til i morgen, ta litt flere tester:)
M&K+Påsan <3 Skrevet 14. februar 2009 #14 Skrevet 14. februar 2009 Jeg tok masse prøver på disse du har hvert inne på. Tok testene slik at jeg klarte di gang på gang med få feil. Jeg hatet boka, men jeg leste gjennom den en gang. Og jeg klarte prøven fint. Det meste sier seg selv igrunn. Så om du kan det rundt det, så går nok prøven greit. Lykke til
Alenemamma :) Skrevet 14. februar 2009 #15 Skrevet 14. februar 2009 ja det er veldig kjedeligt!! helt teit spør du meg.. hehe jeg hadde 7 feil:D Så flax rett å slett:) jeg bestod 2 gangen, det er helt klart at det er "lurespørsmål" .. så vær obs! første ganger jeg skulle ta den tok jeg bare tester, klarte aldri 0 feil men lå på 2 så jeg trodde jo jeg skulle greie dette, men neida.. så denne gangen når jeg bestod da leste jeg masse i boken prøvde vertfall:) Min konsetasjon er ikkje av den beste:) Er du komt langt med kjøringen ellers? Skal bli deiligt å få lappen! så enklere alt kommer til å bli:) Lurt av deg å få den før du får babyen:)
prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 14. februar 2009 Ja, kjørelæreren min sa det at det viktigeste er å lese spm og svar nøye, for det er en del lurespm! Jeg ska lese litt til i morgen, så får vi ser hvordan det går på mandag:) Har ikke så mye kjøring igjenn, har siste obligatoriske timen 25 feb, så spørs det om jeg skal ha ett par kjøretimer til før jeg kjører opp! Har termin 24 mars, så håper å stå på teorien nå, å kjøre opp ibegynnelsen på mars! (å forhåpentligvis stå) Er du kommet langt da? Må være såå deilig å være ferdig med teorien:) Angrer på at jeg ikke tok dne med en gang... Å angrere veldig på at jeg ikke tok lappen da jeg var 18:S Helt enig med deg, skal bli utrolig deilig med lappen! Har en jente på 5 år, som snart trenger å bli kjørt hit og dit, og mannen jobber offshore! Alt kommer til å få det såå mye lettere når lappen er i boks:)
Alenemamma :) Skrevet 14. februar 2009 #18 Skrevet 14. februar 2009 ja da skjønner jeg godt at du vil ha den:) hehe jeg også, nå eg jeg bare 20 da ,men angrer veldigt på at jeg ikkje begynte med en gang jeg fant ut at jeg var gravid.. Barn/barnevogn og buss hører ikkje sammen hehe:) Og veldig greit å slippe å være avhengi av andre Skal krysse fingrene for deg, håper du består:) Deiligt å være ferdig med teorien ja:Dhehe Jeg skal ha glattkjøring på mandag, så det nærmer seg slutten tror eg håper eg:) ikke at eg føler meg klar til oppkjøring men hehe, håper bare jeg består den,, kjenner jeg gruer meg allerede. vist ikkje over 3000 rett ut vinduet, det er det verste:( har du hatt glattkjøring og landevei?
prinsesse03+09 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #19 Skrevet 14. februar 2009 Nei, har igjenn glattkjøring, landevei, kartkjøring, mørkekjøring og forbikjøring! Men skal kjøre disse iløpet av neste uke, og uken etter! Så er snart i mål(håper jeg:)) Føler meg så absolutt ikke klar for oppkjøring, men kjørelærer meiner på at det ikke burde være noe problem, så burde vel stole på at han vet hva han snakker om:P Har alltid vært redd for å kjøre bil, derfor jeg aldri har tatt lappen! Men kjenner jeg er myyye roligere nå, enn jeg var i begynnelsen! Masse lykke til videre til deg også Tenk så deilig, snart er lappen i boks:) Sikker på at du klarer oppkjøringen bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå