Lille Kolibri Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Nærmer meg termin og har så vanvittig ondt opp mot ribbena på ene sida. Har hatt det jevnlig siden jul, men nå er det ondt hele tiden og veldig plagsomt. Som et sår, ikke pga spark. Andre som har/har hatt det samme? Det går over etter fødselen, gjør det ikke?!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde det slik med eldste, og det går over etter fødselen ja. Minsta var heldigvis litt mindre, så hun gnagde ikke så mye i ribbeina Lykke til med fødsel!!! )
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Det hadde jeg også, det er pga babyen ligger å presser/sparker/dytter oppi der så ofte, så det blir rett og slett sårt. Det gikk over ca 3 uker etter fødselen hos meg, men tulla hadde riktignok sparket brist i to ribbebein i tillegg da..
Lille Kolibri Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 Takk for det! Phu, godt det snart er over...
Lille Kolibri Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2009 Men jeg tror ikke det kommer av spark og kjennes ut som om det er muskulært heller enn i bena. Det kan jo være en nerve som er i klem eller noe også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå