Gå til innhold

Flere som er like fjern som meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke om jeg skal flire eller gråte.

De siste ukene har jeg vært helt fjern. Merker at dersom jeg har besøk, og noen har en lang historie og fortelle, så ramler jeg ut hele tiden. Møtte en kjenning på butikken her om dagen, men klarte ikke helt å konsentrere meg siden det var så mange mennesker rundt. Nå jobber jeg i barnehage til vanlig, og er jo vant til masse støy og forstyrrelser, men nå henger jeg bare ikke med lengre...

I tillegg så blir jeg kjempesliten av ingen ting, og her om dagen anstrengte jeg meg så for å få på meg ytterklær, sko osv at jeg glemte å lukke igjen ytterdøra! Er det mulig??! Blir litt skremt av meg selv...

Er i uke 37, og har merka at jeg har veldig lite energi for tiden. Håper det er grunnen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 37+4 og sambo sier at jeg lever i min egen lille verden.

Merker at jeg er litt distrè og på en måte trekker meg litt inn i meg selv.

Ikke like observang og til stede, tror datteren vår på 2 år også merker dette og at det er derfor hun har blitt så utrolig mammadalt i det siste.

Er skikkelig trøtt og sliten for tiden, og det hjelper ikke akkurat at vi har omgangssyken i hus for andre gang på 3 uker og at denne varer i over en uke hver gang, må ha snuppa hjemme fra barnehagen og det blir veeeeeeldig lite søvn.

Gleder meg til babyen er ute og jeg i hvertfall kan få kroppen min tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...