Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 snuppa (3år) hadde fått tak i ledningen til cd`spillern på rommet og puttet den i munnen... sier selv at det brant på tungen stakkar og hylskrek.. noen grunn til å kontakte lege? sviger mor mener en skal kontakte lege uansett når det gjelder barn og strøm... hun sover nå og alt er bra...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 aner ikke om du bør gjøre det, men jeg tviler på at jeg hadde gjort det siden hun sover og har det bra. MEN jeg vet jo ikke hvordan hun ser ut inni munnen f.eks er det merker? Dersom du er veldig usikker, så kan du jo ringe legevakten og høre med de? De har kanskje noen råd om hva du bør være obs på, og om du bør gjøre noe med tungen hennes.
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Det er riktig det svigermoren din sa. Dere må nok på legevakten for sjekk. Det har i alle fall jeg måtte gjort 2 ganger. Det er for å sjekke om det har forandret hjerterytmen.
brooklyn Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Jeg ville også ha kontaktet legen. uten tvil.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 okei, da lærte jeg noe nytt i dag også
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Alltid kontakte lege ved strømskader. Ved strømskader kan man få indre skader, og de ser du ikke. RIng nå, selv om hun sover.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2009 snuppa er våken og sitter i sofaen og ser litt TV med pappa.. legevakten mente at det ikke var noe farlig hun da, i og med hun ikke klaget på noe... HI
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Jøss, jeg har fått beskjed om å komme ned med en gang. Og da gjaldt det bare meg, ikke et barn. Enda jeg kjente heller ingenting etterpå, gjorde bare vondt akkurat der og da. Da ble jeg lyttet på og mål blodtrykk. Fikk også strøm en gang jeg gikk gravid, da måtte jeg ta EKG også. Det er IKKE bra his hjerterytmen har forandret seg. Syns det er rart hun tok så lett på det, selv om det helt sikkert har gått bra.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 14. februar 2009 såpass jah.. beste er jo å være på den sikre siden.. bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite.. er utrolig hvor forskjell det kan være på praksis fra sted til sted...
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Ja, det ville jeg tro også. Bedre å sjekke en gang for mye, enn for lite...
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Jeg måtte også bli vekket hver andre time om natten forresten.
Shinyogsmåen Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Man skal alltid til lege etter å ha fått strøm i seg, hvis strømmen har gått gjennom kroppen. Hos legen tar man EKG. Grunnen er at man kan få hjertestans opptill 3 timer etter. Var selv hos legen nylig pga dette og det var det jeg fikk vite. Jeg måtte også på etterkontroll 4 dager senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå