Gå til innhold

Forlenget pappaperm fra juli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir pappapermen utvidet til 10 uker for barn født etter 1. juli? Vet det var forslag til statsbudsjettet, men ble det vedtatt?

Jeg har termin 2. juli, skal jeg da sette opp 6 uker pappaperm eller 10?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har egentlig ikke fått det med meg jeg heller... om det fortsatt bare er et forslag, eller om det faktisk er vedtatt...

har også termin helt i begynnelsen av juli...

en morsom ting for deg kan jo bli at du føder før juli da... også blir alt feil uansett.....??

Skrevet

Jepp, vet det... Får prøve å knipe igjen til juli... (om det permisjonen er lengre da...)

Men vet jo fra sist gang at i slutten er jeg ganske klar for å blir ferdig...

Skrevet

men det er jo sånn at om pappan skal ha 10 uker så forlenges permisjonen med 2 uker, også tas 2 uker av mor.... så vi som mammaer får jo kortere permisjon enn sånn det er nå....

Skrevet

Det går nok bra. Tror pappaer bare har godt av mer permisjon jeg....

Skrevet

ja.. det er nok sant det.. men jeg synes det er dårlig gjort at jeg skal få mindre fordet jeg..

her er nemlig mannen veldig dårlig på å gjøre noe som helst annet enn å besøke folk med småtten når han har permisjon... men kan jo hende han har skjønt litt innen neste gang...

dessuten blir det veldig mye mindre penger på oss i permisjonene om jeg velger lengt mulig perm med 80% lønn... taper enormt mye på at han skal ha mindre utbetalt... men, men... det ordner seg nok

Skrevet

2b@rnsmor da bør dere regne på om det kan lønne seg å ta 100% lønn i 46(44) uker i stedet - for det er på pappapermen man kan tjene å å velge 100% lønn i 46(44) uker og deretter 10 uker ulønnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...