Gå til innhold

Stonz- noen som har? Fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe... Er de å anbefale... Holder beina seg varme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt fornøyd, har hatt til jenta mi og har nå så vidt begynt å bruke til gutten min. De er vind og vanntettte, men det er ikke så veldig mye for i dem. Det er meningen du regulere hvor varme de skal være med å ha andre ting på innsiden etter behov.

Skrevet

Jeg var veldig fornøud med dem dengang lillegutt brukte dem, med ullsokker inni så holdt han seg god og varm hele vinteren.

De skal tåle 40 minusgrader om jeg ikke husker helt feil:)

Skrevet

Takk for svar :-)

Ser det er kommet noe nytt at man kan kjøpe ekstra for til de... Så kan vel kanskje gjøre det også... De er jo litt dyre.. Kanskje greit med en nøytral farge så både gutt/jente kan bruke... Men syns ikke de var så veldig kjønnsnøytrale akkurat, ihvertfall ikke de jeg har sett...

Eller?

Skrevet

jeg har de, men har ikke begynt å bruke de ennå. søsteren min hadde de til si jente, og hun er veldig fornøyd

Skrevet

Jeg har brukt mine på lillegutt nå når det har vært kaldt og han har holdt på ute. Da har han vanlig strømpebukse, ullsokker og stonz. Har aldri vært i nærheten av kald på bena. Er fornøyd.

Skrevet

hvis du kjøper de fra stonz sin (canadiske) nettside har du et godt utvalg :) der koster de 256 kr (utenom frakt).

Skrevet

Men da kommer jo mva + tollgebyr på i tillegg.... Da ender de vel opp på det samme som norske priser? Er ikke tollgebyret på hundre+?

Skrevet

Hibiscus modellen var jo bare skjønn da... Elsker brunt og rosa... Men da kan ikke en eventuell gutt bruke de en gang...

hmm...

Skrevet

Har Stonz til minste, og er svært fornøyd:0) Lett for ham å krype rundt med dem på beina. Holder seg varm og tørr. Dem i barnehagen skryter også fælt av Stonz'ene:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...