♥binna♥ Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Bestilte noen varer fra LF midt i januar. Da de ikke hadde dukket opp etter 3 1/2 uke skrev jeg en mail og etterlyste de. De beklaget så mye og antok at de var forsvunnet i posten. De skulle omgående sende nye varer. Etter fire dager får jeg hentelapp i posten, drar og henter den og betaler 170 kr for å få den (toll/moms, varene betalt med VISA online). Når jeg kommer hjem oppdager jeg at dette var den første forsendelsen (ser det pga dato). Om noen dager vil jeg altså få en ny hentelapp i posten. Hva bør jeg gjøre? Tenkte å sende en mail til LF når den dukker opp...
Frøken*Fryd har blitt veggpryd Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hei du! Har ikke noe svar på hva du skal gjøre, men hvis du bestiller i litt mindre kvantum, under 200 kroner, slipper du toll/moms. Hvis ikke varene dine koster mer enn 200 kroner per stykk da selvfølgelig...
♥binna♥ Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Jepp, klar over det. Men var dyrere denne gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå