fox`y Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Det er den nye strofen til min gutt på 1.5 år. han snakker ikke mye,men når han sier den setningen, er d noe han har gjort:p han er veldig søt når han sier d da, men må ærlig innrømme jeg blir litt små irritert når jeg ser hele boksen med fiskefor utover sofaen å gulvet(nyvasket hus), å gutten stinke. håper ikke d er farlig vist han har fått i seg noe. Kan jo ikke snu meg før han finner på noe. Men søt er de:):) flere som har litt klåfingrete barn?
Koala *g07* Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hehe, de er nå søte! Men kjenner igjen den små irriterte følelsen. I går tørka jeg litt støv, og trodde jeg hadde full oversikt over bøtta, snudde meg i et brøkdels av et sekund. Da var toppen jeg skulle ha på meg på kvelden oppe i bøtta gitt! Min er 2 år da hehe, men rask som lynet når han kan gjøre noe sprell hehe. I går sto han også i vinduet og åpna det, i ene hånda holdt han et sokkepar, så sier jeg nei vi må lokke vinduet, og gjør så. I det jeg får sukka er vinduet oppe og sokkene ute, og ned i snøen. Det festlige er at vi bor i andre etasje av en blokk..
fox`y Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 ja de er utrolig raske. kan ikke huske at 3.5 åringen fant på så mye sprell,men han var utrolig aktiv. er ikke annet å gjøre enn å flire føler jeg, d funker ikke å bli sint iallefall.
ifie Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Veldig veldig klåfingret, ja!! 1 1/2 her og. For ikke lenge siden kunne vi si "ikke trykk!" f.eks (om han holdt på å trykke på oppvaskmaskina e.l.), nå MÅ vi ta i han for at han skal gi seg! Han trykker, skrur, tømmer, plukker fra hverandre, kaster - hva som helst - ALT! og gir seg ikke før vi flytter han! Ganske irriterende av og til, men veldig morsomt også! Å ha en intens nysgjerrighet er jo egentlig bare flott!
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Storesøster på snart 4 har vært utrolig god med sånn. Lot alt være i fred. Utenom en gang hun skulle gjøre som jeg gjorde. Jeg pleie å putte en klut i (kommer ikke på ordet) hullet i dusjen sånn at det ble litt vann og hun kunne bade. Den eneste forskjellen var vel at jeg skrudde av vannet når det var fullt.. Men lillebror han klorer på alt! Absolutt alt!! Heldigvis har jeg barnelås på oppvaskmaskinen, så slipper jeg å kun kjøre den når han sover he he =) Han er alle veier og vi har låser på skuffene, snurret skap fast med tau og det er behov for mere etter som han blir større og sterkere ser jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå