♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Har hatt besøk for Jonas idag, og stekt vafler. Men oppi jernet, helt innerst er det brun skit. Hvordan får jeg det rent? Spurte svigermor som er flink på sann. Hun brukte visst bare å ta over med en klut når det var varmt. Hva gjør jeg? Fikk nytt til jul fordi det andre var så gammel og skittent.... Vil ikke la dette bli inngrodd og skittent heller.... Hjelp!!
Sjokoladekaka Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Eg brukar berre å sette det på høgkant(slik at både topp og botn står på benken ved vasken), og brukar Zalo og oppvaskkosten. Så brukar eg ein rein klut med reint vatn(skyller den fleire ganger og brukar den godt våt), for å skylle av såpa etterpå. Då er det heilt reint til neste gang:)
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Gnir med matolje og mykt kjøkkenpapir jeg etter hver gang og før jeg skal bruke det igjen på nytt, da holder det seg rent. Man må IKKE bruke salo eller lignende, matoljen bør være at type raps, eller annen nøytral og tåle varme, ikke olivenolje!!!
mamma til søte små Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Vaskevaffel:D Sto oppskrift på det i et foreldre og barn blad i fjor om eg ikkje tar helt feil.
juhuuuu Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Vaskevaffel: 1/2 dl vann 1 dl hvetemel 2 ss salt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå