Har to herlige jenter!=) Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Mensen kom nå. Akkurat på ikm dagen. Men var på en måte greit å endelig få vite det. Har hatt noen svaaaakt positive tester, regner med dette kun var skyggestreker eller så har jeg vært gravid men det hele endte som en vanlig menstruasjon. Er i grunn ikke noe vits i å spekulere mere på det. Jeg vet iallefall at kroppen min er i gang igjen etter fødsel. Fikk igjen mensen 10.5 mnd etter fødsel så dette er min tredje menstruasjon etter fødsel. Syklusene har derimot blitt lengre. Før jeg ble gravid hadde jeg 28 dagers troor jeg. Nå har jeg 33. Er så usikker på om jeg skal el-teste denne pp eller ikke. Gjorde det nå. Positiv på dag 19 og 20. Synes det er fryktelig spennende å teste etter el da. Vi får se. Er litt skuffa nå men det går bra. Har jo allerede en helt herlig jente på 12.5 mnd så jeg er heldig. Hun satt i 2pp, så det går vel ikke an å være så heldig to ganger!;-) Jeg håper bare at alle gode ting er 3!=) Jeg gleder meg helt vanvittig til jeg blir gravid igjen!!!!!!!!!!
J -76 Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 lykke til i neste prøveperiode! tvi tvi :-)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Masse lykke til, neste gang sitter den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå