Veslemus Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Hei Hvordan går det med deg? Så spennende med tvillinger. Krysser fingre for at de finner hjertelydene ordentlig neste gang. Hvor mye ble du satt tilbake? Happy valentine fra meg
*toppris* Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 vet ikke om du har sett denne, men legger inn linken ivertfall;) http://www.barnimagen.com/forum/thread/139638291
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 Hei Veslemus =) Så hyggelig å se ett innlegg til meg... Jeg har det veldig bra, var noe bekymret i går - du har sikkert sett linken toppris har oppgitt over - men jeg er faktisk veldig positiv i dag!! Og tenker ikke så mye på dette... Legen var veldig vag og ville ikke si så mye mer konkret - men at alt etter forholdene så bra ut og at jeg skal til en ny UL om 3 uker! Nevnte ikke mål eller hvor langt tilbake i det hele tatt - ville bare vente å se! I natt etter at jeg logget meg av her - sjekket jeg det gamle helsekortet mitt og fant frem alle papirer, gamle UL bilder etc. Den gangen var min første UL når jeg var 9+3, men på UL bildet (datert samme dato jeg var 9+3) viste størrelsen på embryoet at jeg var 7+4 - og det var jo stor forskjell. Leste litt på nettet også om at blastocyster (når egget har begynt å dele seg) kan gå i dvale og utvikle seg på ett senere tidspunkt og at det kan vandre lenge rundt i livmoren før det fester seg osv - derfor kan termin naegle og UL termin variere med opp til 5 uker!!! Noe legen også forklarte meg i går... så jeg tar det med ro og tenker positivt ihvertfall =) Håper du også har det fint og happy valentine til deg også (selv om klokken nå har passert midnatt, hehe) =) Klems
MW** Skrevet 15. februar 2009 #4 Skrevet 15. februar 2009 Så godt å høre at nervene har lagt seg litt - leste innlegget ditt her om dagen men hadde ikke tid til å svare (og har vært så kvalm fredag og lørdag kveld at jeg ikke har orket å logge på ) men åssen går det med influensaen ? Syntes så synd på deg som fikk den oppå kvamen + masse ting og tang å være nervøs for i tilegg )
mollemor-79 skal prøve ivf:) Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Hei Snuppis!Venter du tvillinger!Ååå så moro!Visste ikke det før nå jeg. Vet du hva,nå har jeg kjøpt meg Foreldre og barn magasinet og lest om ho jenta fra Askim med diabetes.Helledussen så nydelig lita prinsesse da! Kjempe herlig.Virker som foreldrene er kjempe flinke med henne. Det som er litt pussig,er at min svigerfar kjenner Theas bestefar veldig godt.De har vært klassekamerater da de var unge og for 1 uke siden traff de på hverandre på Obs der vi alle handler så ofte! Så forteller svigermor til meg om denne jenta som fikk akutt diabetes i en alder av 2 år og det var da jeg sa at jeg visste det allerede for du hadde skrevet om det til meg her inne,så nå har jeg lånt bort bladet til dem. Verden er virkelig ikke så stor alikevel:) Ønsker deg masse masse masse lykke til med 2 små spirer!
Veslemus Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2009 Hei Så godt å høre du har det bedre. Leste innleget du skrev til Toppris her om dagen. Og i tillegg til bekymringene var du jo syk, så har tenkt masse på deg. Ja, har lest dette med at egget kan vandre en stund etter deling, før det fester seg. Blir spennende å se på neste UL, men det virker lenge å vente, hehe I mellomtiden får du kose deg og ta livet helt med ro. Så lurt å ta frem ting fra forrige svangerskap. Skal finne frem mitt jeg også. Gøy å sammenlikne litt. Tenk at du har to inni der :) Så spennende! Masse lykkestøv sendes fra meg til deg Klemmer
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Det er ikke 100% sikkert at det er tvillinger, men legen mente at det så sånn ut - han ville verken bekrefte eller avkrefte - bare vente til neste UL! Så jeg får bare være tolmodig... =) Når det gjelder influensaen er den endelig på bedringens vei - feberen er nesten helt borte, men jeg er fortsatt skikkelig forkjølet, hes og hoster og hoster... øyekatarren har gått helt tilbake!! Det var noen dager jeg bare kastet opp slim og det var ikke noe særlig, men jeg er heldigvis på bedringens vei =) Klems
Veslemus Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2009 Ok, da er det bare å vente.. Så spennende! Så bra du begynner å bli bedre Her sliter jeg med kvalme og utmattelse. Blir svimmel,og kvalmen velter over meg så fort jeg resiser meg eller prøver å gjøre noe Håper det går over snart. Fortsatt god bedring
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #9 Skrevet 16. februar 2009 Ønsker riktig god bedring til deg også =) Det ser ikke ut til at denne influensaen slipper helt taket med det første, jeg snørrer og hoster og hoster og hoster, er så tett i bryst og nese... Lurer på om jeg har pådratt meg noe ettersykdom eller noe, skal se an ett par dager til og så evt ta kontakt med lege igjen, fastlegen denne gangen da... og få tatt noen nye blodprøver!!! Men feberen er heldigvis borte og jeg er oppegående, det var jo noen dager jeg ikke greide å stå opp... Det eneste som er kjedelig er at jeg kaster opp pga så mye slim i hals/nese/bryst og det aller verste er at jeg får noen hostekuler som er så harde og lange at jeg "lekker" bittelitt... Det er heeeelt tragisk, ennå jeg kniper og kniper og kniper... hver dag!! Håper det blir bedre når influensaen er helt over!!! Klems
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #10 Skrevet 16. februar 2009 sniker meg innom for å si at jeg snek på bildene dine "meg og lille snuppis";) utrolig nydelig brudekjole og nydelig kjolen til prinsessa di;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #11 Skrevet 16. februar 2009 Tusen takk *toppris* Begge kjolene henger i skapet - og det hender jeg tar dem frem for å se på dem igjen, hehe =) Begynner å bli gamle bilder nå, skulle vel ha oppdatert litt, får se hva jeg får til etterhvert... Håper alt er i orden med deg og at du har det bra!! Ha en fortsatt superfin dag!!! Klems
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #12 Skrevet 16. februar 2009 hadde du bilder da du var her i 2006? eller noenunde samme nicket? er så kjent av en eller annen grunn...... hmhm..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #13 Skrevet 16. februar 2009 Ja alle disse bildene er fra 06 og 07 - hadde samme nicket også =) Fant ingen album på deg da *toppris*, verken på * eller på toppris?
*toppris* Skrevet 16. februar 2009 #14 Skrevet 16. februar 2009 nei har ikke lagt de ut enda;) har de jeg hadde fra den tiden liggende men... hehe... under graviditeten het jeg mamma_85 og etterpå het jeg melkemor... graviditeten er ikke helt offisiell enda;) men da snakket nok jeg med deg for noen år siden da ja;) hehe, artigt;)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #15 Skrevet 16. februar 2009 Kult =) Har forresten oppdatert albumet nå da... fjernet noen bilder og lagt til noen nyere... Nå logger jeg meg snart av og kjører ned til by`n og kjøper meg en rekebaguette - har så sinnsykt lyst på rekebaguetter... Kommer til å hamstre ihvertfall 2-3 stykker, så fryser jeg ned de to andre slik at jeg har en til i morgen og, hehe =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Jepp - nå har jeg kost meg med rekesmørbrødet og det var deilig =) Nam, nam - og nå har jeg flere som skal fryses ned, hehe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå