Gjest Siklerotte Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 GIRL Maeve Maddie Maeva Nevaeh Niamh Maisie Enea Anea Selma Norah Tindra Klara Elma Eneya Aneja Othilie Chelsea Lila BOY Felix Jonas Kilian Ollie Gustav Jackson Tian Silas Hayden Vet at alle kanskje ikke er de vakreste, men når mange navn er tatt så... Og det er akkurat det samme om navnet ikke passer i Norge - skal heller ikke bo der, så ikke svar utfra det.
MirandaC Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Maddie og Chelsea er de eneste jeg liker av jentenavna. Olivia, Lindsay, Adriana, Ashley, Jessica, Aliana , Hannah, og Alesha er også fine navn. Ville nok kalt hun Madeleine, slik at kallenavnet automatisk ble Maddie. Hayden er det eneste guttenavnet jeg liker, passer fint til jenter også. Hva med Sean, Jayden, Simon,Nicholas (Nick), Maximillian (Max) er også fine navn.
MirandaC Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Selena, Serena. Blake, Christina, Britney, Harlow er også nydelige<3
alvilde Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Maddie Maisie Jackson de navnene likte jeg best,vis du ikke bryr deg om de passer i norge
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Du er heldig som ikke skal bo i Norge - er så utrolig mange fine navn som passer (bedre) på andre språk :-) Maeve - ganske pent uttalt som MAY-vee, men jeg synes det er litt tungt på et vis. Maddie - litt søtt, men anser det som kallenavn for f.eks. Madeleine. Maeva - synes det er finere enn Maeve, egentlig ganske pent. Nevaeh - hvordan uttales det!? Niamh - det synes jeg lød veldig kinesisk (ikke at det er noe galt, altså..) Maisie - vakkert, men tenker "mais" + litt kallenavnaktig. Enea - min favoritt blant dine, men vær obs på at det betyr "born ninth" (så kan være greit å eventuelt planlegge fødsel:-)). Anea - i prinsippet vakkert, men tenker "Anea Anus" Selma - kjedelig og bondsk. Norah - nydelig og flott. Tindra - tøft og sterkt. Klara - veldig vakkert, tøft og søtt. Elma - liker ikke. Eneya - foretrekker Enea (det enkleste ER det beste ;-)) Aneja - foretrekker Anea (Anus) da... Othilie - helt nydelig, stødig og vakkert. Chelsea - FC. Lila - vakkert og enkelt. Mine favoritter er: 1. Othilie 2. Enea 3. Lila 4. Klara 5. Norah 6. Tindra Likte egentlig alle de seks godt, jeg Og samtlige fungerer godt i Norge, om det betyr noe eller ei.
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Glemte guttenavna, gitt. Felix - jeg synes det er et skikkelig tøft navn (men vet noen mener det er kattenavn...) Jonas - bare vakkert, men kjedelig i Norge. Kilian - tenker "kill" og "å kile". Ollie - det er skikkelig herlig, min favoritt blant dine! Gustav - veldig flott, stødig og vakkert. Jackson - er og forblir Michael Jackson. Tian - er det lille Stian som ikke kan si navnet sitt ordentlig ennå? Silas - tøft, men tenker på DaVinci-koden. Hayden - kult. Rangerer: 1. Ollie 2. Gustav 3. Silas 4. Jonas 5. Felix
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Ellers synes jeg Hailey, Emerson, Eleanor, Ivy og Harlow er vakre navn!
MirandaC Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Zachary (Zack), Vanessa, Nathaniel (Nate), Alexander (Alex), Kevin, Katherine (Katie), Amanda, Melissa, Vanessa, Natalie, Melina :_)
Gjest Siklerotte Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Jo, fint med forslag - men de eneste aktuelle er igrunn de jeg har skrevet opp. Olivia, Hannah, Madelaine, Emerson etc. er opptatt... Nevaeh (som er heaven baklengs, hehe) - er også et veldig populært navn i en god del engelsktalende land. Folk uttaler det nok litt forskjellig, men jeg sier "Nev-ay-uh"
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Nev-ay-uh, det var egentlig ganske pent! Og kult at det er heaven baklengs
Staark Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Othilie, Lila og Ollie falt jeg for. (Tror faktisk jeg setter Ollie opp på guttenavne-listen min )
prebs Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 Jeg liker bare disse, men til gjengjeld liker jeg dem godt;) : Selma Klara Nora(h) Jonas Gustav
Azora Skrevet 14. februar 2009 #14 Skrevet 14. februar 2009 Tindra var i grunnen tøft og fint. Gustav liker jeg er best av guttenavna.
(Oktober) Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 Jeg liker Silas veldig godt.. og det passer også i Norge, selvom du ikke bryr deg så veldig mye om det.. Men jeg ser på det som en liten fordel siden du helt sikkert har familie og venner fra Norge. Silas er det klart fineste navnet, et jeg også vil vurdere om jeg engang får en sønn. Ellers er Felix og Jonas tøft.. Ikke spesielt fan av de andre.. Enea, Othilie, Selma og Nora var de fineste jentenavnene.. De andre var ikke noe særlig.. Maddie er søtt, men for meg ikke et helt navn.. Ser at Madeleine eller noe, er opptatt.. Madeline/a uttales på en annen måte, og er finere:) Kilian. KILLian
(Oktober) Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Jeg liker Silas veldig godt.. og det passer også i Norge, selvom du ikke bryr deg så veldig mye om det.. Men jeg ser på det som en liten fordel siden du helt sikkert har familie og venner fra Norge. Silas er det klart fineste navnet, et jeg også vil vurdere om jeg engang får en sønn. Ellers er Felix og Jonas tøft.. Ikke spesielt fan av de andre.. Enea, Othilie, Selma og Nora var de fineste jentenavnene.. De andre var ikke noe særlig.. Maddie er søtt, men for meg ikke et helt navn.. Ser at Madeleine eller noe, er opptatt.. Madeline/a uttales på en annen måte, og er finere:) Kilian. KILLian
Gjest Skrevet 15. februar 2009 #17 Skrevet 15. februar 2009 Fine er Maddie, Nevaeh, Niamh, Anea, Selma, Norah, Tindra, Klara, Othilie, Lila - og gutta: Felix, Jonas, Kilian, Silas, Hayden. Finest: Klara, Selma og Felix.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. februar 2009 #18 Skrevet 15. februar 2009 Anea og Felix er helt klart de fineste. Har selv en datter som heter Anéa, og vi har fått mange tilbakemeldinger på at navnet er nydelig )
ma-85 Skrevet 16. februar 2009 #19 Skrevet 16. februar 2009 Synes det stort sett var fæle, amerikanske navn, desverre... Om dere skal aldri så mye bo i utlandet.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #20 Skrevet 16. februar 2009 Maddie, Selma, Norah, Tindra. Felix, Jonas, Tian, Silas.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #21 Skrevet 16. februar 2009 Siklerotte;- du må oppdatere oss om hvordan det går med navndiskusjonen i heimen =D
♥ Herligheten ♥ Skrevet 16. februar 2009 #23 Skrevet 16. februar 2009 Maddie, Norah, Tindra & Othilie - Felix..
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 16. februar 2009 #24 Skrevet 16. februar 2009 skulle ønske jeg bodde i england, men blir for tynt å kalle ungen min et engelsk navn bare fordi jeg har familien der.. for jeg ELSKER nemlig navnet chelsea=) forbinder det med verdens herligste lille tulle (med unntak av min egen da selvfølgelig=) er LITT optatta av laget også da;) pappa hadde ikke gått med på det, og jeg ville ikke kalt datteren for manU hehe, så ikke noe kompromiss der=)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #25 Skrevet 16. februar 2009 Nevaeh er verdens vakreste navn om du er engelskspråklig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå