Gå til innhold

Når bruker hodet å feste seg???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan nok stemme det...det vil legen eller jordmora di fort kjenne på neste kontroll :) Første gangen jeg gikk gravid festet hodet til babyen seg ca i uke 33/34...fikk inntrykk av at det er ganske normalt for førstegangs :) Jeg gikk likevel 13 dager over termin da...så har ikke nødvendigvis noe med når babyen blir født (dessverre)

Annonse

Jeg føler ihvertfall at hodet er festet. Er 2 gangs og 32 uker på veg.. har i de siste dagene hatt himla vondt i bekkenet (Fremme m skambeinet) også føler jeg at det bare er spark oppover mot ribbeina.. Med første mann festet hodet seg i uke 33, men gikk allikevel 13 dager over tiden..

er individuelt fra gang til gang når hodet fester seg. Er JM som kjenner at d er festet ved å kjenne nederst på magen å prøver å bevege på babyen, hvis den ikke beveger seg sideveis er d festet.

har ingen betydning i forhold te når fødselen starter om når hode fester seg..

hei.

jg er tredjegangsfødende,jg har også lest d at d fester seg seinere hvis d fester seg på flergangsfødende.. men m meg stemmer ikke d m første festa d seg uke 35/36 (født uke 37),mens m andremann var d festa i uke 32/33(født uke 40).

så finnes vel ikke noe fasit på d ;)

jg har også hatt ett veldig trykk ned i bekkenet og vært kjempe øm på skambeinet i mange uker alt,men har forverra seg veldig nå.. men var hos jm i går og da var han ikke festa..men han ligger m hodet ned,d har han gjort noen uker.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...