Helverine Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg så siste delen av Gaven på NRK1 nå. Gikk glipp av hva som lå bak at jenta fikk denne gaven. Noen som så det og kan fortelle meg?
* 5 om dagen * Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 hun det gjelder har hatt nyresvikt tror jeg,og bestefaren hennes har gitt henne en.(var noe med nyrene,om jeg ikke tar helt feil) hun har vært syk siden ho var ca 4 år. Vi har sitte klistra,for det er fra her jeg bor. så mange kjente,og skolen til dattera vår, og Lucas fikk se sin store helt i bhg, nemmlig Nora...hehe... så felte noen tårer jeg nå da, og håper de legger den ut på nett snart,så jeg kan få lagra den episoden....
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 ja så på. hun hadde vært syk lenge og gått glipp av å være med å spille inn cd med koret hun synger i. syntes det var så koselig.. så mine gravidhormoner slo virkelig inn og tårene rant...
Helverine Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 Så fantastisk! Tårene trillet hos meg, og jeg har ingen gravidhormoner å skylde på en gang....Nydelig jente! Så morsomt å se kjente på tv da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå