Gå til innhold

Er det noen dagmammaer her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere betalt for de dagene som er avtalt. Eller trekker dere fra de dagene som ungen ikke blir levert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fast mnd pris, så er barnet sykt i 2 uker, så får jeg samme lønna.

 

Men trekker i fra ved avtalte ferier da, jeg har altid ferie når de har ferie, aldri utenom.

 

 

Skrevet

om de holder barnet hjemme pga sykdom eller at de har fri selv, da tar jeg betalt. Om jeg er syk og ikke kan jobbe så trekker jeg fra.

Skrevet

Dagmammaer er liksom- mennesker som ikke har et liv eller plikter utenom å stå til tjeneste for deg. Derfor har de heller ingen privat økonomi eller regninger å betale, så om ungen din har vannkopper synes de det er helt greit å få halvert inntekten sin den måenden.

Skrevet

Ja, det virker sånn.

Men det er ikke så lett når de velger å ha ungen hjemme en uke, med omtrent ingen forvarsel.

Ikke lett å kunrne vite hva slags økonomi man har når man ikke vet om man får 2000 eller 5000.

Men takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...