Gå til innhold

Oi! Jeg tror jeg er gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom akkurat hjem fra jobb og hadde tenkt til å ta meg et glass vin og kose meg litt i kveld. Jeg hadde IKM for to dager siden og jeg begynte så vidt å spotte litt da, så jeg regnet med at løpet var kjørt. Men så hadde jeg liksom litt på følelsen at noe var annerledes, så jeg valgte å ta en test nå. Jeg tok en clear blue og det kom opp et kryss nesten med en gang. Det er ikke så veldig sterk, men det er tydelig et kryss. Jeg har en test til, men når syns dere jeg bør ta den?? Kanskje med morgen urin i morgen eller bør jeg vente lenger? jeg er helt skjelven her jeg sitter! Så jeg tror jeg dropper vinen i kveld! ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse, du er nok helt klart gravid skal du se:) Jeg hadde tatt den andre testen i morgen tidlig, du trenger ikke vente lenger enn det. Lykke til!!

Skrevet

Slenger meg på gratulasjonen!! :)

Ta en ny test i morgen tidlig, så skal du se at den er positiv den å ;)

Masse lykke til!! c'',)

Skrevet

Gratulerer så masse!!:) Et kryss er et kryss! tror jeg ville droppa vinen ja;)

Skrevet

ja,jeg vill venta med å ta den andre testen til mårentidlig:)men du er nok gravid!!gratulerer,og lykke til:))

Skrevet

ja, får ta den andre testen i morgen også får jeg kjøpe en digital på mandag! :) takk for gratulasjonene!

Sender masse babystøv til dere!! :)

Skrevet

Spent på hvordan det går!? :-)

Skrevet

Da har jeg tatt en ny test og den var også positiv, så da er det bare å krysse fingrene og håpe at spira klorer seg fast. Det er første graviditet, så er spent på alt fremover. ;P

Tør liksom ikke helt å gå over til 1.trimester jeg. Liker meg så godt her inne!

Skrevet

SÅ FLOTT!gratulerer så masse også på selveste valentines day og;)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Lykke til og kos deg masse i svangerskapet :-)

Skrevet

Gratulerer så masse:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...