Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle jo egentlig føde på Kongsvinger, men har blitt overflytta til Ullevål.

Og jeg mener å huske å ha lest at de større sjukehusa er mer nøye på at man ikke har med seg for mye. Jeg begynte pakke denne berømte fødebagen nå, men bare klær, og ting til vesla tok jo nesten hele bagen(sånn vanlig firkanta bag)

Får man bleier og alt på Ullevål, eller må man stå for det sjøl?

Hvor mange av hver ting trengs av:

bodyer

strømpebukse

sokker

og andre klær(som sparkebukse eller bukse og genser)

Beklager, men jeg er helt amatør, men håper virkelig noen kan hjelpe meg litt..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hørt noe om at de ikke vil du skal ha med så mye. Jeg har kun født på ABC på ullevåll og ligger da på familierom på hotellet etterpå. Da har jeg med klær til babyn selv. Regner klær til meg og baby for 3 dager ca. Litt ekstra skift i topper osv for gulping.. Du får litt bleier men de ønsker helst at du står for det og bind selv om du blir flytta til hotellet ihvertfall.

Skrevet

Har ikke født på ullevål, men der jeg fødte sist var det masse bleier, både til barn og mor. Og vi brukte de klærne som var på sykehuset til jenta vår mens vi var der. Hadde bare med klær til hjemoverturen. Skal sies at vi bare var på sykehuset i 1 1/2 døgn, så behovet for å kle på jenta var ikke tilstede. Vet at de har sykehushotell på ulevåll, med kafe og restaurant nede i 1. etg. hvis man skal spise der er det vel kanske kjekt å ha med noen egene klær til babyen. For min del syntes jeg det var deilig å bare være på rommet(familierom) mens vi var på sykehuset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...