Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Har ikke vondt hele tiden, men når jeg går og gjør enkelte bevegelser gjør det vondt. Noen ganger gjør det skikkelig vondt. Kom plutselig igår kveld da jeg skulle legge meg og har fortsatt. Jeg er ikke hoven nedentil. Det er en slags pressende smerte. Litt vanskelig og forklare. Men det er nesten som om det er høyt trykk der nede Hehe. Noen som har opplevd det samme? Er i uke 28..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Kan det være falske rier? Er det som om livmoren trekker seg sammen slik at muskulaturen blir helt hard?
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Nå har jeg hatt ganske mange sammentrekninger i livmoren i flere uker, den jobber konstant Så satser på rask og fin fødsel siden jeg må gå med disse forbaska kynnerne så ofte, hehe. Mine kynnere er kraftige og er en smakebit på ekte rier. Vet ikke om det er disse som gjør at jeg blir øm i underlivet. For tenker det er rart da at det ikke har kommen tidligere siden jeg har hatt slike sammentrekkninger over en periode på 3-4 uker nå. Men så klart det kan jo absolutt hende. Men da håper jeg denne følelsen går bort etterhvert. For fy det er ekkelt og gå med den smerten og følelsen i underlivet. Kjennes ut som om den skal sprenges. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Er det nedpress du har? Hadde litt av det på slutten av mitt første svangerskap, nå er jeg kun 12 uker på vei, og kjenner litt på det innimellom. Det vil normalt være ufarlig, så lenge du ikke har blødninger etc. Søk litt på nettet, så finner du sikkert litt info og kan vurdere om det er det du kjenner.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Ja kanskje det er det Kjennes helt grusomt ut, nesten som om dåsa rives av.... Er fryktelig vondt enkelte ganger. Krøker meg sammen,,,... TAKK for svar. Nå skal jeg jammen søke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå