Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Hva er det med den mannen og avtaler? Mannen og vesle snuppa har vært hos svigers siden i går, avtalen var at de skulle reise kl 17.00 for at hun ikke skulle sovne i bilen. Nå fikk jeg nettopp en melding om at de reiser nå. Jeg har laget middag, å alt er klart, ventet bare på at de skulle komme inn døra når som helst. Middagen er bare å fryse, hvor de hadde spis middag de, svigemor hadde overtalt han. Var jo ikke så farlig om de ikke dro akurat kl 17. (Ikke at svigemor er problemet, problemet er at mannen ikke greier å si til svigemor at det går utover snuppas rutiner. Svigemor er ei koselig dame som er veldig opptatt av at folk skal spise) Hadde dette vært en gang, så hadde det ikke vært så farlig. Men det er vær JÆVLA gang, mannen bryter altid tidsavtaler vi har. Gir totalt blaffen. Så nå sovner hun i bilen, å våkner når vi tar henne ut når de kommer hjem, å kommer ikke til å greie å få sove før 12 i natt. Men det går jo ikke utover meg, for jeg skal bort i kveld, nå rekker jo ikke jeg min avtale jeg heller, for får bilen altfor seint. Men det går utover vesle snupp, for hun kommer uansett å våkne kl 6 i morra tidlig som hun altid gjør hun. Hjelper ikke at hun ikke har sovet nok timer, hun våkner opp kl 06 hverdag uansett. Så i morgen blir nok ikke en morsom dag for henne. Men, han skal få se hvordan det er, fra nå av, skal jeg aldri komme tidsnok til noenting jeg heller. (Selvom jeg får helt fnatt av å være forsinket å heller er 10 minutter fortidlig enn 2 minutter for sein) Så skal han få se hvor morsomt det er å bo sammens med noen som aldri holder avtaler.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Altså, jeg veit det er barnslig å ta igjen med samme mynt, men har snakket om dette så mange ganger nå, føles som å snakke til en vegg, så vet ikke hva annet jeg kan prøve.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg pleier å få høre at det ikke er noe fint å ta hevn når jeg gir tilbake med samme mynt. Da er han indignert og maser om manglende respekt fra min kant, selv om han tidligere har fnyst av meg når jeg har sagt det samme. Men kjør på :-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 God grief woman, hadde jeg bodd sammen med deg, hadde ikke jeg kommet hjem til riktig tid heller!! Da hadde jeg sneket meg til en time mer hvorsomhelst for å slippe å komme hjem... Herregud, du høres ufattelig slitsom ut! Høres ut som en slik hysterisk hønemor, hvor verden raser sammen om ungen ikke legger seg nøyaktig 19.00 etter boken, siste bespisning er kl. 17.00, ikke 17.01. osv. RELAAAAAAAAX, verden går ikke under om hun koser seg en time lenger med besteforeldrene. Kanskje både mann og unge synes det er hyggeligere der enn hjemme? PS: Han blir sikkert bare glad om du kommer senere hjem fra dine avtaler også = mer tid alene;)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Kjære deg, det er ikke bare på vei hjem han er forsinket, han greier aldri å komme seg avgåre tidsnok til svigers, fester eller jobben. Hadde det ikke vært for at forloveden sov hos han natt til bryllupet hadde han sikkert komme forsent til kirken også. Å vi var 1 time forseint til hans fars 50års lag fordi han måtte bare spille ferdig først. Joda, jeg kunne ha mast på han, men jeg er ikke mamman hans. Enkelte barn er mere rutine avheninge enn andre, snuppa er et slikt barn. Jeg syns det hadde vært topp om vi kunne bryte rutiene av og til, men det går ikke. HI
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Det er fordi du har gjort henne slik det;-)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Nope, hun er slik av seg selv. Jeg har aldri vært noe rutine menneske, å kommer aldri til å bli det heller. Var hun som startet å bli trøtt på de samme tidene i døynet hverdag, jeg har bare lagt henne etter hennes rytme. Å hun er helt avhening av å få ha det sånn.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Enig med HI, total mangel på respekt og aldri holde tidspunkter og avtaler. Jeg hadde tatt igjen med samme mynt. Jeg er ikke noe rutine menneske, men har man lovet noe bør man tilstrebe å holde det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå