Gå til innhold

humpete veier til vinterfjellet i uke 35..stress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Jeg lurer på om noe vet noe om dette med kynnere/humpete veier, og om de faktisk fører til rier.

kommer rett fra en times togtur nå, og har hatt harde kynnere hele veien pga humping.

neste uke reiser vi på fjellet, dit er det masse humpete veier som jeg får kynnere av, helt sikkert. Jordmor sier at hodet er festet, vet det ikke trenger å bety noe som helst. men jeg lurer jo, er det noen risiko på vei til fjells?? jeg er som sagt 35 da...(skal kjøre med pappa, han kommer til å få fullstendig panikk hvis det skjer noe! he-he!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke hadde jeg reist... du må jo selvfølgelig føle på det selv, men jeg hadde hørt med lege eller jm hva de mener. kommer jo litt an på formen din da. og på hvor langt det er til lege dersom noe skulle skje...

Skrevet

Kynnere fører ikke til rier såvidt jeg har fått med meg, har hatt masse vonde kynnere siden uke 17. Forrige helg var vi på fjellet, og jeg bestemte meg raskt for at det var siste turen før fødsel, siden det var så vondt å sitte i bilene på humpene. Hang i hengeren over vinduet hele veien nesten, ikke så greit. Fødsel ble det ikke. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...