Gå til innhold

Hvilket stjernetegn er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i hvilket tegn blir sannsynligvis deres barn født i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vannmann, Vet ikke hvilket tegn det blir men tror han/hun blir født i midten av juli

Skrevet

Jeg er Tyr og vil få enten fisk eller vær:)

Skrevet

Er h*n født i midten av juli vil d vel bli i krepsen=) jeg er Løven og vil få en tvilling hvis han ikke bestemmer seg for å ligge på overtid..da blir han vel kreps:)

Skrevet

Jeg er Vannmann.

Snuppa mi er skorpion.

Og nurket i magen blir enten vannmann eller fisk, spørs når gullet bestemmer seg for å komme.

Skrevet

Jeg synes dette er så interessant jeg..er d noen som interesserer seg like mye som jeg el`?

Skrevet

Jeg er vannmann, og vil mest sannsynlig få en løve.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Selv er jeg Tyr, mens førstemann er Steinbukk. Litt usikker på den i magen, men blir vel enten Kreps eller Løve.

Skrevet

jeg er jomfru og bebisen blir jomfru og min sønn er jomfru..

artigt;)

Skrevet

Jer er tyr, har en løve-gutt og venter en tvilling-gutt :D

Skrevet

Så morro:) Toppris..for et sammentreff da...masse jomfruer i familien din da:)

Skrevet

jeg er fisk og mannnen er jomfruen.

vi har en gutt født i løven, ei jente født i vannmannen og venter ei jente til i krepsen.

Skrevet

Vi er 4 stk jomfruer. Nestemann blir vel løve om jeg ikke går to uker over tida. Blir nok en bortskjemt og kravstor liten krabat. He, he....

Skrevet

jeg er fisk, sambo kreps, snuppa på 3 skorpion og siden vi har planlagt ks så kommer snuppa i magen til å bli vær, med 3 dagers margin til fiskene.. så om ikke noe skjer før, så får vi tre bedagelige vanntegnene ett lite ildtroll i familien ;) hehe

Gjest leelu25 m/marsjente :)
Skrevet

Jeg er vær, samboer er Tyr

Sønnen vår er Skytte og jenta i magen blir vær...

To hissige værjenter i familien med andre ord. En tålmodig tyr og en utrolig snill og rolig skytte.. :)

Skrevet

Jeg er vekt, samboer løve

sønnen vår er kreps, og nestemann blir enten fisk eller vær....

Skrevet

er vekt og vil få vær.

Skrevet

Jeg er vekt og babyen blir født enten i tyren eller tvillingene:)))

Skrevet

Jeg er vær, sambo er vannmann og vi få vel en liten jomfru :)

Skrevet

Jeg er tvilling (med accedant i skorpionenen) og det samme er førstemann! Så mye likhet der egentlig. Nummer to blir enten tvilling eller kreps (mest sannsynlig kreps). Sambo er skorpion.

Skrevet

Tvilling her - med tvilling i magen :o)

Fra før av har jeg en vær og en tyr ...

Kjæresten har er vær og har en fisk og en vekt ...

Kan ikke mye om astrologi - man synes å merke at jeg har en tøff fremtid foran meg ... !

Noen som har peiling og kan gi meg tilbakemelding på dette ???

Skrevet

Syns det er interresant

Kjøpte meg en bok (tror det var Nille som solgte det nå) og det var Nesten som å lese om meg selv. Alle er vi forskjellige og at det har noe å si.. tja , det er mye mulig . Og også dette med acedant (er noe som må regnes ut fra klokkeslett og slikt) har nok også noe å si.

Merker jo at jeg til tider møter min "likemann" i gutten min da vi er like astrologisk sett.. Men så er det i tillegg arv, miljø og gener....

Skrevet

jeg og kjøpte meg en bok her forleden:D Jeg er ivertfall løve med skorpion i ascedant:) Det er ganske mye drama for å si d slik:P

Og jeg vil få en tvilling gutt mest sannsynlig:)

Det e rhelt merkelig hvordan man kanlese om seg selv og bare bli helt sjokkert om hvor likt d faktisk er og hvor mye som stemmer enkelte ganger,,..Det finnes også en side som heter www.astro.com,der kan man stille sitt eget personlighets horoskop gratis. Det er interessant det=)

Skrevet

Ser du har termin på min gutts dag , kjukkebolla :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...