MissUnderCover Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Samboern min er av den oppfatning at Valentine er bare tull, så han hopper glatt over den dagen også, i likhet med morsdag o.s.v.. Greit nok, han mener at dette er dager som er for handelstanden. Ok, Skjønner det, emn jeg liker sånne dager jeg, trenger ikke kjøpe noe, men kanskje GJØRE noe? Frokost på senga e.l... Nei da... MEN Pappa har vært her i dag, og HAN hadde Valentinesgave til meg, et sølvkjede med hjerteanheng, ble så rørt og glad at jeg kunne grine!! Snille pappan min!!!! I tillegg har de hentet veslefrøkna her, så vi skulle få slappe av og kose oss og sove i natt... Snuppa sover nemlig ikke så godt om natta. Jeg har nok tidenes beste foreldre tror jeg. <3
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Så god pappa du har :=) Kos dere alene i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå