Gå til innhold

Jeg har verdens beste pappa!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern min er av den oppfatning at Valentine er bare tull, så han hopper glatt over den dagen også, i likhet med morsdag o.s.v.. Greit nok, han mener at dette er dager som er for handelstanden. Ok,

Skjønner det, emn jeg liker sånne dager jeg, trenger ikke kjøpe noe, men kanskje GJØRE noe? Frokost på senga e.l... Nei da...

 

MEN

 

Pappa har vært her i dag, og HAN hadde Valentinesgave til meg, et sølvkjede med hjerteanheng, ble så rørt og glad at jeg kunne grine!! Snille pappan min!!!!

 

I tillegg har de hentet veslefrøkna her, så vi skulle få slappe av og kose oss og sove i natt... Snuppa sover nemlig ikke så godt om natta. Jeg har nok tidenes beste foreldre tror jeg. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så god pappa du har :=)

 

Kos dere alene i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...