Gå til innhold

Lite embryo tidlig ul:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da har jeg funnet en ny ting å bekymre meg for! Noen som har opplevd dette? Jeg hadde eggløsningssmerter torsdag 15. januar, sex dagen før. (Mannen var bortreist alle dager denne uken utenom denne dagen, så jeg vet det må være da det har skjedd)Jeg fikk for en uke siden litt brun utflod og tok hcg tester som viste fin stigning fra gammel måling til målingen jeg gjorde på mandag. I går skulle jeg på tidlig ul, jeg antok da at jeg var 6+0 på torsdag og daerfor 6+1 i går. Vi fant et lite embryo men det målte bare 2,5 mm vi så hjerteslag og legen var positiv. Men hvorfor så lite??????? Må jeg regne med å miste?

Noen andre som har funnet så lite foster ca 6+0?? Er så lei av å være bekymret, men vil heller vite om dette går galt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt nurk var 6,2mm og jeg var 6 uker og 4 dager.

kan jo hende at den bare er litt treig i begynnelsen men tar igjen seinere de utv. jo forskjelig.

legen sa jo det så greit ut,går nok bra skal du nok se.

Skrevet

Hvis hjertet slo så er det veldig bra. Og noen ganger er det vanskelig å måle så tidlig, de vokser i rykk og napp. Ikke alt håp er ute!

Skrevet

Du trenger nok ikke bekymre deg :) Så tidlig i svangerskapet vokser de veldig individuelt, derfor blir ofte de som er på mange ultralyder i løpet av 1. trimester satt frem og tilbake i sv.skaps.lengde.

Det er en grunn til at UL-termin ikke blir satt før mellom uke 17-20, for før og etter disse periodene vokser alle babyer helt individuelt.

Veldig positivt at du så hjertet slå :) Dette går sikkert bra :)

Skrevet

Jeg ble satt tilbake tre uker da jeg var på ul. Fra 12-9!

Jeg nevnte det her inne var det ei som sa at hun ble satt tilbake et par uker på tidlig ul, men satt fram igjen på ordinær ul!

Fosteret hadde altså bare tatt en liten voksepause rett før ul :)

Siden legen er positiv er nok alt bra! :)

Skrevet

Hurra for at hjertet slo :) Kjempebra, dette går nok helt fint skal du se. Min lille snuppa kom til termin og var 44 cm, ingenting galt med henne, noen er rett og slett mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...