Gå til innhold

Skuffet.. Hva ville dere gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ut med ei venninne i kveld, gledet meg veldig. så får jeg sms nå om at hun ikke kan alikevel. Ikke noe om hvorfor. Greit nok det, hun har sikkert en grunn... Men nå sitter jeg her da, skikkelig skuffet. Hadde sååå lyst til å ta en tur ut, er så lenge siden. Er alene, og bf stiller sjelden opp, så har sjelden barnefri i helgene. Ingen andre venninner som kan/vil ikveld heller. Lurer litt på å dra alene, men vet ikke. Føler meg litt dum da, men kan jo kanskje være artig? Komme i prat med noen ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dratt alene!

Skjønner godt at du er skuffet, men tenk på det positive. Tenk at nå har du 100% frihet i alt du gjør, både valg av sted osv. Kanskje du møter noen kjekke mennesker også:-)

Skrevet

Hadde nok dratt ut alene, og dratt på steder det er en viss sannsynlighet for at jeg traff kjent folk. Ellers så er det alltid morsomt å treffe nye

Skrevet

Kan jo kanskje gjøre det. Har aldri vært ute alene før, litt skummelt,hehe. Redd for å bli sittende helt alene. Og vet at ingen kjente skal ut i dag :(

Skrevet

Du treffer jo alltid noen kjente ute... kanskje mannen i ditt liv skulle dukke opp?

hehe...

Skrevet

Jeg ville tatt en tur ut alene, gått på en eller annen pub. Kommer helt sikkert i prat med noen :))

Er alene jeg også, og har gått ut alene noen ganger når jeg ikke har hatt noen å gå ut med og jeg har hatt barnevakt!

Kos deg :)

Skrevet

annemor du har PM!

Skrevet

Gå ut Annemor :-) Dette går bra, sikkert rart med nyt barnefri!

Skrevet

Jeg ville gått ut alene. =) Hvis det ikke er noen her inne som bor på samme plass som deg som vil bli med da? =)

Skrevet

Ok, takk jenter. Da våger jeg meg utpå! Drømmemannen ja, hehe, han kan godt dukke opp for min del ! :)

Jeg bor i moss forresten, så om det skulle passe for noen er det bare å skrike ut.

Skrevet

Bor ikke i Moss, så kan ikke møte deg, men ville bare si KOS DEG!!! Nyt kvelden!

Skrevet

Jeg hadde dratt alene!! Det kan bli vel så gøy, for du drar kanskje ikke med de høyeste forventningene da? :) Hadde satt på musikk, tatt meg vin og dratt på byen. Skulle gjerne vært med deg jeg, hehe ;) Kos deg!

Skrevet

Reis ut alene! Det har jeg gjort maaange ganger før. Kjempemoro:) Sett deg et sted og ta deg en drink, du kommer garantert i prat med noen. Kanskje du møter Mr.Right?

Skrevet

MtG din fyllikk!!

Skrevet

Nå fikk jeg faktisk lyst til å gå ut......alene!! :)

Skrevet

Huff, da hadde jeg også blitt skuffet ja.. Er jo ikke så ofte man har muligheten etter man har fått barn! Selv ville jo ikke jeg turt å gå ut alene da, men det er flott hvis du tør! Er jo alltids noen å prate med ute:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...