Gå til innhold

Har dei små vintersko?


mamma til søte små

Anbefalte innlegg

Det har ikkje lille tulla, eller ho fikk noken "pels sko" fra h&m av mora mi da. Men ho kan jo ikkje gå ute med dei, er jo meir tøfle på en måte..

Lurer på og kjøpe vintersko til ho no, sia ho har neste slept seg og har begynt å like snøen. Var innom økonomisko og kjøpte noken til guttungen sia det var 50% på vintersko. Å da hadde dei små og på tilbud, så lure på om eg ikkje skal ta turen innom på mandag. Det er jo enda noken kalde mnd igjen.

Å no når ho lika snøen så kan jo ho få være ute og leike litt og, vanligvis sitter ho i vogna når vi er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helene har ett par med vintersko. Synes det er veldig praktisk at hun har de selv om hun enda ikke klarer å gå med sko utendørs. Men vi er jo ofte ute med storebror og da får hun jo være litt nede på bakken. Hender vi setter henne i en stor snøhaug og tar masse snø i fanget hennes. Eller hun får være med og ake.

 

Har ikke kjøpt nye sko til henne da, hun bruker storebror sine gamle. Vet at barn helst ikke skal arve sko, men så lenge hun ikke går med dem så tror jeg ikke det spiller noen stor rolle. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har ikkje vert skikkelig snø før no, hehe.. Men vi har prøvd å sette ho ned på bakken før, men det har ho ikkje likt. Så eg prøvde igjen for et par daga sia å da va det vist kjempe kjekt:) Ho fikk prøve akebrett og, det var stas.

 

Eg har noken vintersko etter broren i str 21, eg kunne jo prøvd dei på ho og sett. Ho bruka egentlig str 19.

Nei man skal jo ikkje arve sko, men å kjøpe helt nye er jo "bortkasta" om man har noken man kan bruke:) Synst ikkje at dei bruka dei første skoa så masse at det har så masse å sei heller. Men det er jo meg. Hadde eg hatt råd og kjøpe masse sko til dei hadde det jo ikkje vert noke problem, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har noen vintersko til henne, men de er litt for store, og buker dem hvis hun skal ut på akebrett e.l. Hun går jo uansett ikke ute nå. Har slike skinntøfler fra voksi på føttene når hun sitter i vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg vert å kjøpt vintersko til lille tulla i dag:)

Var 50% så fekk dei til 199, svarte og rosa:P

 

Så no kjem ho ivertfall ikkje til å fryse på beina når vi er ute, er str 21 så ho kan ha litt tjukk sokk oppi og. Ho klarte å gå med dei og så ditta blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Englebarnet har ikke begynt å gå enda, så her har det ikke vært nødvendig med vintersko. Vi har kjøpt noen "polvott-poser" til å ha på føttene, og det fungerer helt fint nok til han er mer bevegelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa bruker Stonz. Hun går ikke selv enda heller. Bhg er veldig fornøyd, og har anbefalt de til andre. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...