Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Vi har gått fra hverandre, og har 2 gutter på 3+ 5 år som vi har 50/50. Jeg har en veldig god venninne som er al dørene med en jente på 13. De har alltid gått ut og inn av dørene når jeg bodde med barnefaren , og guttene er glade i dem. Hun vet det meste om meg... og motsatt. Vi står hverandre nært. Men det som er problemet mitt er at hun har god kontakt med min x, nesten for god spørr du meg. Jeg synes det er naturlig at noen av våre venner fortsatt har kontakt med begge, men ikke min næreste bestevenninne.... Hva vet jeg om hva hun forteller videre? Hva om de har ett forhold? Jeg kan ikke stole på henne føler jeg. Vi hadde avtalt at jeg skulle komme til henne nå, men så sendte hun mld at de skulle til xen min å spise der nå. Han har barna i helga. Dette kjenner jeg langt inni hjerterota, vet ikke om jeg klarer å være så nær henne lengre.... Er jeg sær eller hva mener dere?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Nei vet du hva, jeg synes ikke du er sær. Greit at hun har kontakt med xen også, men det er litt sprøtt at hun avlyser med deg for å være med ham synes jeg er i overkant av hva man skal tåle.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Kjenner jeg ble såret ja. Følte noe ble ødelagt mellom oss nå.... Må tenke litt på dette , så får jeg se hva som skjer framover med dem.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Jeg forstår godt at du blir såret, synest det hørest rart ut
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Vil jo ikke fabulere om alt mulig rart, men innrømmer at jeg liker at de har så god kontakt at de spiser middag hos hverandre. Hun er liksom min nære venninne.... synes hun burde være lojal mot meg. Kunne aldri gjort det samme , uansett hvor grei synes eksen hennes er. Kan ikke være åpen mot henne mer .
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Jeg syns absolutt ikke du er sær og jeg hadde nok tenkt de samme tankene. Ingen god venninne som avlyser planer med deg når du sitter uten barn i helgen for å være sammen med din X. Har opplevd noe likt selv, men var ikke barn involvert da. Forøvrig stemte tankene mine og jeg har aldri, verken før eller senere, følt meg mer dum!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Dårlig venninne!! Høres ut som en klassisk man-eater. Mange sier menn tenker med skrittet. Men jammen er det mange kyniske førkjer ute å går også. Går over lik og styrt av eggstokker på turbo.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Luftet dette for de andre jentene nå , og de mente at de hadde faktisk aldri kunne gjort noe slik!! Uansett hvor gode venner de var med xen til noen av oss, er jo vi som er venninner. En ting er en kopp kaffe, noe annet er en middag !!
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Ehhh, da hadde jeg faktisk tatt meg en prat med denne såkalte venninna... Henger med på hun som over her sa noe om "man-eaters"...
Miss Misantrop Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Jeg syntes ikke du er sær. Jeg syntes du høres sund og normal ut. Det er viktig og riktig å ha følelser før de som står en nær. Gå ut og skaff deg en GOD venninne som kan være bare din. Så kan dere dele på den gamle. Det er ikke noe hyggelig for deg å betro deg til henne lenger.
Tigerpote Skrevet 15. februar 2009 #12 Skrevet 15. februar 2009 Oi, hadde klikket meg krøllete! Venninna di skal være venninne med DEG, hun burde uansett være lojal mot deg. Venninner, skikkelige sådanne, skal være der i tykt og tynt. Om noen har gjort deg noe, skal de absolutt ikke ha kontakt med de det gjelder. Og å spise middag var veldig drøyt! Hadde konfrontert henne og kuttet henne ut om hun faktisk har seg med eksen din! Det er ikke tillatt! En uskreven venninneregel.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #13 Skrevet 15. februar 2009 Før du trekker deg unna henne,- snakk med henne. Fortell hvordan du har det og be henne velge mellom dere to.
Northernlights Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 Hvis du føler det er noe muffens, så er det sikkert det. Hun er jo din venninne, og at hun har begynt å pleie kontakt med han, er litt uvanlig. Tror du skal spørre henne helt direkte, mens du ser henne rett i øynene. Ikke spør på telefonen eller i en melding. Se reaksjonen hennes mens du står der. Da vet du det. Lykke til. Sånt er vondt..Du er bare et menneske med normale følelser, så dette her skjønner jeg så godt gjør vondt for deg!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 Nei, vet du hva... noe slikt hadde jeg aldri akseptert fra min bestevenninne. Hun er min, og da har hun ikke noe med å spise middag med min ex. Og at hun avlyser en avtale, for å spise middag med exen din er jo rett og slett uhørt! Jeg hadde blitt møkkforbanna!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Vi skulle egentlig gå tur i dag, men jeg er så såret at jeg gidder ikke gi lyd fra meg. Bruddet er ikke så gamelt, er fremdeles mye nytt , og hun vet at jeg sliter litt. Jo mer jeg tenker på dette jo sikkrere blir jeg på at dette venneskapet er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå