Gå til innhold

April: Gravidfrustrasjonsutblåsning... *hyyyl*


Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

%¤#"#"/(¤&%¤%¤"?=)#)I)/£€$@€$£@$€€$€$@£!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Nå er jeg søren så lei av denne magen som alltid er så inni gamperæva i veien!!! Ikke et ENESTE forbanna klesplagg har jeg i garderoben nå som ikke har matflekker midt på fremme. Kjøpte en ny søt genser i går, og dagen i dag er egentlig fæl i utgangspunktet så "dråpen" (bokstavelig talt) ble at det spruta tikka masalasaus på den. Den nydelige, snøhvite, splitter nye gensern min!!! Verden RASTE (jada - gravid med det virkelig vide perspektivet på livet) - jeg løp i tårer ut fra kjøkkenet og skulle liksom si "...ikke et eneste &¤¤%%¤ klesplagg er flekkfritt" men det eneste som kom ut var "... ikke et eneste %¤#¤#" plesklagg..." Prøvde gjentatte ganger og det ble jo bare urmorsomt for gubben i sofaen som var vitne til opptrinnet. Plesklagg? Hva f... er det?? Og LE kan man jo IKKE når man egentlig er rasende og nær ved å forgå av frustrasjon!! Jeg ler nå da... men POKKER! La gensern i vann med både Blenda og Vanish, men ser søren ut som den har lyseoransje flekker ennå.... *grine-le litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, uff, uff, det er godt det er siste innspurt nå Yaddaline. Og det kan virke som småting med skittne og for små gensere, men det er faktisk helt forferdelig når man har blitt så stor at det ikke finnes et eneste ok plagg i hele verden som passer. ( for det er slik det føles nemlig, selv om det er langt fra sannheten..) Se på litt nyfødt-baby-bilder av Mathilde du, eller fin frem bittesmå lyseblå plagg, så går det sikkert bedre :-)

Lykke til med fødsel forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thanks ;o)

Ble egentlig lattermild av hele greia litt utpå kvelden (manisk-depressiv-hypert som humøret er om dagen) og i dag har det stort sett gått i latter, hehe... Og gensern er ikke helt ødelagt heller, så jeg _kan_ kle meg litt freshere i morra (selv om jeg sølte TRAN på boobgensern min i morges - stønn)... Om jeg gidder... Nå dasser jeg bare hjemme og håper mamma har rett (som hun som oftest har når det gjelder "magefølelse") på at jeg kommer til å føde før tiden når jeg helst er litt uforberedt... Så da går jeg forsåvidt ei spennende uke i møte :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja ikke alle dager er like gode :-/. Deilig når man får det litt på avstand sånn at det liksom blir litt tragi-komisk da. Situasjonen høres jo unekeltig litt kosik ut så lenge man ikke er midt i det selv. Jeg hadde det slik med alle gensere nå Lille var liten. Alle ble ødelagt av disse barnematglassene. Frustrasjonen var stor husker jeg.

Kjenner tendensen litt nå også. Magen har vokst mye i det siste, og den er stadig i veien - særlig for det som er i fritt fall og som normalt skulle falt på golvet :-(. Også tannkrem. Fatter ikke at det går ann å søle sånn bare fordi man må stå litt lenger unna vasken. Gubben har foreslått at jge skal bruke et håndkle som "smekke" når jeg pusser, men ikke pokker :-)

Får håpe mamma'n din har rett da. Om lillebror skal komme før tiden må han jo begynne på reisen snart. merker du noen tegn? spørsmålet jeg selv hatet...... Husker alle plutselig begynte å ringe dagelig på termindagen for å spørre om noe var i gang. Husker det irriterte meg voldsomt med dette samstemte ringekoret fra alle kanter *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner noe? Nei ikke egentlig - kjente mer for et par uker siden. Nå har selv kynnerne gitt seg *sukk* Bare sparkene til Lillebror som er ubehagelige nå for tiden og fremkaller stønn og "au" innimellom. Her er det ingen som spør om noe foreløpig, heldigvis. Har gitt beskjed til mødrene våre (som er de med størst hang til å mase - svigermor begynte enhver tlfsamtale de siste ukene før fødsel med "kjenner du noe" - hun har selv født begge sine barn 3-6 uker før termin) at vi gir beskjed når vi drar til sykehuset, så håper og antar at de slapper av med det. Og nå har jo alle venninner fått barn selv, så de vet hvordan det er å gå og vente ;o)

 

Tannpuss ja, det er jo en utfordring i seg selv. Har begynt å brette opp gensern til mellom puppene og magen (ikke at det er noe særlig mellomrom der, forresten) sånn at jeg slipper å stå så fremoverlent når jeg pusser (det er jo så vondt i ryggen). Men jeg glemmer meg jo stadig ut..Ekstra irriterende med den tranflekken i dag for om ikke Vanishen tar den i maskinen til uka, kan jeg ikke akkurat klore den (sort og gråstripete - det som havnet på de grå stripene er mørkere). Det morsomme nå (haha - kjempemorsomt - not) er jo at jeg faktisk ikke ser flekkene selv med mindre jeg ser i speilet. Havner de i nærheten av navlen er det akkurat der magen begynner å bue innover igjen, og de ser jeg ikke fra her i toppetasjen. Magen er nærmest latterlig stor nå, selv om jeg ikke har økt så veldig i omkrets de siste ukene. Den bare ligger "utenpå" kroppen liksom. Litt at jeg føler den ikke er en del av meg, og jeg blir stadig like overrasket når jeg ser meg i speilet. Utrolig klar for å få "flat" mage igjen (ikke helt oppmuntrende at M holdt på å le seg ihjel og ikke trodde på meg når jeg sa at jeg fikk sånn mage som hun har når Lillebror kommer ut, hehe...). Og å sove på magen - gud, det skal bli deilig!!

 

Jøss, nå ser jeg at jeg ikke har fått tømt skravlebehovet mitt i dag heller, til tross for mamma på besøk til middag (kan det være fordi M gikk helt i fistel og fysisk/bokstavelig bare HOPPET rundt på gulvet og sang påfunnssanger i 2 timer i strekk etter middag og tydeligvis var den eneste som fikk lov å snakke med noen andre? - haha).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...