Miss Misantrop Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Vet ikke. Det har liksom aldri falt meg inn.. selv om jeg har vært her en evighet.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 jeg hadde et lignende spørsmål her før. jeg spurte om det var en liten ghosttown derinne. var inne en gang, der det stod vi var to stykker. jeg ropte hallo, og da sprang denne personen ut. jeg ble altså stående å rope der helt alene, og det stod plutselig at vi var to pålogget igjen, og da stod nicket mitt to ganger! da ble jeg så redd at jeg løp derifra og kikket meg aldri mer tilbake.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Fordi man ikke lengere kan se oppe i høyre hjørne her hvor mange som er inne på chatten, og da gidder man ikke klikke seg inn ørten ganger pr dag for kanskje tilfeldigvis å treffe noen der.
<3Lykkelig<3 Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Det er synd, likte godt å sitte på chatten og skravle med andre
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 jeg slutta me å gå inn dit for d var aldri folk der ...så...derfor jeg ikke bruker den;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå