Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at alle får et blad når man er blitt gravid?

fikk blad i posten i går , ingen regningeller brev bare bladet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut. Jeg har bestilt bladet for en tid tilbake og mitt har ikke kommet i posten enda. Venter på det, faktisk.

Du har kanskje fått en prøve, så kontakter de deg nok i ettertid og hører om du vil abonnere på bladet.

Skrevet

jeg mld. meg inn i det bladet på mandagen, fikk det veldig fort, burde jo fått med regning iallefall.

kanskje jeg fikk ditt hi hi

Skrevet

Hihi, ja det var raskt. Her kommer all post tregt, da. Ja, trodde fakturaen skulle komme med bladet og så fort den er betalt er man medlem. Hmm merkelig. Du kan jo ta en tlf og høre..

Skrevet

ja får nok det, tar det til mandagen.

ditt kommer nok snart tenker jeg.

ja jeg trudde at regningen kom med men de har kanskje glemmt det denne gangen hi hi

Skrevet

jeg fikk også mitt ganske raskt, men null regning, så du er ikke alene.. :P stusset litt på det, men den kommer vel sikkert.. :) kanskje velkomstgaven blir sent i oppkrav, så du betaler da?

Skrevet

noen som vet om det finnes noen rabattordning dersom man vil abonnere både på gravid bladet og foreldre & barn bladet?

Skrevet

Vet ikke- men det burde det nesten være.

Hadde F&B + BAM med første mann- syntes spesielt BAM var veldig fint. Men sluttet når han ble to- da var jeg i full jobb igjen og bladet kom oftere enn jeg rakk å lese det :o)

Skrevet

Venter på bladet jeg også... er Leeeenge siden jeg bestilte... Kommer det snart tro? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...