Gå til innhold

Eg er so jævla lei av å blø............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok inn spiral i okt/ nov (hormon) og eg har blødd sidan. Er dette normalt?? Føle meg so ekkel og stinke gammalt blod og drit og dra ...

Dagens utblasning.

Nokon som har erfaring over kor lenge eg skal blø?????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blødd så lenge er det kanskje på tide å komme seg til legen og sjekke at det ikke er noe galt???

Skrevet

Ja skulle kanskje gjort da. Men kan ikkje sei at eg glede meg. Ingen andre som har blødd so lenge??

Skrevet

Jeg blødde i litt over 4 mnd.

Skrevet

Blødde hver dag i 6 mnd , da tok jeg den ut.

Skrevet

Jeg blødde av og på hele førset året..Men var ikke mer enn at et truseinnlegg tok det....Og kunne være på stranda uten bind (hvis jeg badet) eller i svømmehallen uten tampong...

Men jeg er villig til å ofre såpass for ikke å bli gravid..Dessuten så har jeg ellers UTROLIG vondt hver mens, jeg blør LEEEEENGE ig MYE og er alt fra 2 til 6uker mellom periodene så å blø litt nesten hver dag var egentlig helt ok..

Nå har jeg hatt den i i 1 år og 4 mndr og blør sjelden,,Og fortsatt veldig lite når jeg først blør..Så det ble bedre og bedre for meg..Og er s¨glad jeg slipper og grue meg til mens, migrene, do-renning,-blodlekkasjer samt være bekymret for å være gravid.... Jeg "tar meg lett" til trosss for disse blødningene, og jeg ble "advart" mot at jeg kunne ha problem med det siden jeg hadde det sånn... Nå er alle disse bekymringene vekk..Sterilisering er ikke alternativ, da det er en liten mulighet for å få kraftigere mens etter det,- og da får jeg det GARANTERT,- og da blir jeg ikke særlig mobil de 3-6 dagene det står på som verst.....Stnd, for vurderte det, menn fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig vil måtte bruke hormoer i tillegg uansett,- fo å "ha et liv" rett og slett.

Så om du gidder og prøve lenger eller gir opp nå må nesten være opp til deg..Hvordan "fungerer" du uten HS (p-piller funker ikke på meg..SOm prevansjon, jo, men ikke for å regulere og begrense blødninger...) har du andre alternativ? osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...