mamarama og lille banan Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 jeg har hatt omgangssyke siden tirsdag kveld, det begynte med oppkast, men gikk over til diare på onsdagen.jeg har hatt feber og leddvondt, men det har gått over. har også hatt mye vondt i magen, og mye luft. formen har vært dårlig, og jeg har vært sengeliggende i flere dager, ute av stand til å gjøre annet enn å amme. samboeren har måttet gjort alt annet. i dag føler jeg meg en del bedre, men har fortsatt diare, og kaldsvetter og er sliten. jeg har vært ganske flink til å drikke, og har fått i meg litt mat. men likevel har jeg diare. den er vannaktik, og gjennomsiktig som urin, med biter av halvfordøyd mat (går litt i detalj her;) jeg fullammer, og det har vært tydelig at mini ikke har blitt mett ved alle måltider. han er overhodet ikke dehydrert, han tisser og bæsjer som normalt, men han skriker ved puppen og er noe urolig ellers. men poenget var, bør jeg oppsøke lege(vakt)? det er jo ingen fare for mini, men det er ikke morsomt at han ikke blir mett. han tar ingenting annet enn pupp heller. pappaen er sliten etter å ma gjøre alt, og jeg er sliten, og vil bli frisk...
Gjest amandine Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Det går nok bra til sist! Akkurat gjennom det samme, fryktelig sliten men klarer endelig å spise litt! Lurer på om det kanskje smaker annerledes? Her også urolig ved puppen, selv nå tre dager etter, men tror han har fått det han trenger. Ganske artig å amme mens man spyr... Så lenge han tisser som vanlig trenger du aller mest å passe på deg selv, tror jeg! God bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå