Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 våknet i dag tidlig og var småkvalm... OG trøtt, ikke minst.. sto opp med minsten, og styra litt rundt.. Gikk å la meg kl 11, og sov til 15...fortsatt kvalm men ikke lenger trøtt da ;o) Har prøvd å spy, men det hjelper heller ikke.. andre veien er det heller ikke noe som må ut. Kjennes ut som om jeg har kramper i tarmene innimellom.... (sorry details!)... men ere noe som går eller?
mamarama og lille banan Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 det kan jo være begynnelsen på omgangssyke. i så fall, velkommen om bord! eller kanskje du er gravid? hehe
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 jeg har ikke tid til noe omgangssyke nå..hvordan får man stoppa det? Haha NEI, jeg er ikke gravid ;o)
pandabjørn Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 vet det er noe som går for jeg hadde spysyken sist lørdag + diare men er du kvalm så synes jeg det er rart at du ikke spyr... ønsker deg god bedring
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 ja, og jeg ville tro at dersom det var omgangssyke så hadde jeg "satt igang noe" når jeg var nede å stakk fingeren i halsen (alltid starta det da, før).... baaah! og jeg som skulle ut og greier idag :s Takk for det, pandabjørn
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Gikk 1 time fra jeg begynte med magesmerter og til jeg kasta opp igår.. Med tilhørende diare.. Krysser fingrene for at du ikke får det! God bedring!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Takk Fantasiløs.... Har vært uggen i magen siden 8, så om det er noe, kan det godt begynne nå!!!!! God bedring til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå