Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Her som alle andre steder.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Miss Misantrop!!! Tror hun vinner. Føler meg beæret hvis hun svarer på min tråd og tar hennes svar godt uansett om det er for eller mot det jeg spør om.
Tigerpote Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Jeg respekterer de som respekterer meg og andre, og som ikke er fordømmende overfor de som lever på en annen måte eller mener noe annet enn de selv gjør. Diskusjoner er sunt, men jeg mister både respekt og interesse om noen bruker barnslige kallenavn som dum ku, idiot, dust osv. Klarer heller ikke å respektere de som ser ned på enkelte grupper som alenemødre, uføre, innvandrere eller andre. Alt i alt respekterer jeg de som er snille, greie, rettferdige og omtenksomme.
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Å ikke fordømme noen som helst gjør deg faktisk til ei dum men nyttig ku.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2009 #10 Skrevet 14. februar 2009 Hvis jeg mister respekten for meg selv, da har jeg tapt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå