Gå til innhold

positive EL tester i en uke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. eg vet når EL er.. har el slim og smerter.. men denne mnd tenkte eg å teste på gøy.. begynte sist lørdag med testingen, og siden da har eg fått poitiv test ca annen hver dag!!? strekene er like sterke. men verken EL slim eller smertene er kommet..

pleier å komme enten på dag 14 eller 21. no e eg på dag 18. så da rekner eg med de kommer på tirsdag.

da er jo ikke de EL testene noe å stole på da.. kan jo ikke ha EL annenhver dag i 1 uke. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva slags el tester bruker du?har lest at strimlene fra billigtester ikke alltid er like pålitelige..men jeg vet ikke..har ikke så mye kjennskap til det,men skal selv prøve cb digital el-test denne pp:)

hørtes litt rart ut ja,men pos el-test annenhver dag i en uke..hmm:)

Skrevet

Det var rart! Har aldri hørt om det før. Eller.. jo. Det var en her inne som fikk det.. positiv test i hytt og pine. Hun sa det var fordi hun hadde PCOS eller hva det heter. Og at testene da blir positive hele tiden. Sjekk det opp. Lykke til ;)

Hun heter grysom, men er ikke her noe mer nå tror jeg. Kanskje noen andre vet?

Skrevet

eg bestilte de fra www.lavpris-tester.com, og er noen bittesmå tynne strimler...

uff, håper ikkje eg har de samme som grysom:( da blir det vell vanskeligt å bli gravid. eg år prøve sånne digitale neste mnd eg da:)

Skrevet

Billigtestene er like pålitelige som testene fra legen;) Det sier både legen og andre som jobber med slikt. Jeg har brukt de mange ganger og de er alltid 100% riktige på meg. Jeg temper i tillegg, så derfor vet jeg det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...