Gå til innhold

God Påske!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For et strålende vær det har vært i dag:-)

Nå har solen begynt å forsvinne og kulden sniker seg på igjen. Men vi har fått mange timer ute i solen og kinnene er varme og røde:-) Tror kanskje noen fregner har trådt fram i vinteren også:-)

 

Nystekte boller, kakao og aking er bare herlig for store og små og nå er det mange signe mennesker her:-)

 

Ikveld er det jentefest og det gleder jeg meg til!

 

Ha en fortsatt god lørdag videre allesammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en perfekt dag:)) Ingenting er så deilig som og få noen fegner i "vårsola"...yes vi går mot vår!!!!

 

Håper du får en flott lørdag videre, og jentekveld!!!!

Skrevet

Ja, dette har vært e kremdag! Det er så godt år sola titter frem og virkelig varmer c",)

Vi har gått på ski, akt og spist suppe m/rudstykker - og er blitt passelig sige vi også.

å yter vi kvelde med varme på peise og tv, pc aviser mm. c",)

Skrevet

God påske, he he!! Marsipanen har kommet :)

 

Vi har også vært på skitur i dag og snuppa har blitt kjempeflink (synes vi ...) Herlig med en hel dag i skogen og i solveggen!! Etterpå bakte vi jentene valentinesmuffins og så fikk kjæresten servert biff som jeg aldri lager fordi jeg ikke er så begeistret for det selv. He he, han ble så fornøyd at han tok seg en tur ut mens jeg har inntatt sofaen :)

Skrevet

Jupp! Nå er det snart vår! Dessverre så har mine eneste "uteaktiviteter" i dag vært en tur på terrassen i ny og ne....hehe...

Skrevet

Ja!!! Et nydelig vær å være nødt til å sitte inne i =(

Jeg hater at det er sol når jeg ikke kan ut.usj

 

Men snart er det vel min tur til å trimme rumpa på akebrett,finne frem skia til lilletrass,grille,å bare kose meg.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...