☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 for en time siden ble 3-åringen hantet av farmor og farfar, og skal sove der til imorgen.jeg hadde planer om å gjøre husarbeid(har blitt lite av det de siste kvalme mnd), men nå har jeg grodd fast i sofaen;-)
☆chiquita☆ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hei. Sneik me inn her jeg:) Så deilig med barnefri. Jeg er alene hjemme med guttungen ikveld, men har leid meg 2 filmer, så jeg blir nok boende i sofaen jeg også ikveld:)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Deilig med barnefri! Hadde barnefri fra i går til i dag, og leverte hun igjen til foreldrene mine i 7 tiden og skal være der til i morgen.. Skal ut og spise kjærestemiddag og kose oss
Sofapute Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Kunne fått barnefri kveld men ombestemte meg...heheh Gubben skal ut og jeg hadde faktisk ikke lyst å levere gutten min iframeg...selskapsjuk kanskje? jajja...besteforeldrene får nyte graviditeten min
godiva med 3 gull Skrevet 15. februar 2009 #5 Skrevet 15. februar 2009 Jeg synes faktisk det er pyton med barnefri. Det har jeg kun om det er noe jeg "må". Skulle jeg bare sittet hjemme i sofaen hadde jeg nok absolutt heller hatt småtrolla hjemme. Er kanskje i overkant "avhengig" av å ha full kontroll. he he. Snittet mitt er vel kanskje på 2 ganger i året.. Kanskje både jeg og ungene hadde hatt godt av litt oftere?? Nå skal det sies at barna ikke har fungerende besteforeldre. begge bestemødrene er døde, og bestefedrene... tja, ikke istand til å passe barn hvertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå