phantomet Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg fant en tråd du skrev høsten ifjor. Innholdet i innlegget ditt var såpass oppsiktsvekkende at jeg kopierte den og sendte den videre til en jeg vet har de riktige kontaktene til å få ryddet opp i slikt. Ballen har begynt å rulle, så nå vil tiden vise om dette gir resultater. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138956002
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hei! Ballen har rullet lenge den:) Har en hyggelig dame i Postens system som har ryddet og lett og funnet årsaker til at dette har skjedd. Hun beklaget at ingen har tatt saken på alvor når jeg har klaget tidligere og det er greit. For nå ser det ut til å funke. Det er ifølge henne nå ryddet i rutiner som har vært for dårlige i deres system, da dette problemet har skjedd med flere enn meg de siste årene. Så nå får vi posten vi skal ha og er fornøyde med det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Jeg tar det forresten som en selvfølge at du ikke har brukt mitt navn i noen som helst sammenheng med det du nevner over. Det vil i såfall være å tråkke over noen grenser jeg misliker sterkt. Om det kun er situasjon som er nevnt så er det noe annet. Men jeg ønsker overhodet ikke at noen andre rydder i mine ting, det klarer jeg utmerket selv:-)
phantomet Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2009 Jeg fant ingen ny tråd som informerte om at det var blitt ryddet opp i denne saken. Siden dette er en alvorlig sak, med påstand om utro tjener, er det naturlig at det vakte interesse hos ansatte i Posten Norge. Dette innlegget fikk jeg opp som treff da jeg gjorde et annet søk på internett, Noe som kanskje burde vært tenkt på da det ble lagt ut slik. At dette var skrevet av noen jeg vet hvem er, gjorde egentlig ingen forskjell. Det var naturlig for meg å informere om at tråden har fått oppmerksomhet av folk som jobber med nettopp dennne type saker, i den bedriften som her får dårlig reklame. Det er greit å få levert de brevene og den posten som er riktig adressert og frankert. Det er faktisk en rett vi har i Norge. Fint at også du får riktig post levert til deg.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Får søke litt bedre neste gang da. http://www.dinbaby.com/forum/thread/139136940
phantomet Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2009 Leste tråden nå msb-hf2. Takk. Det er godt at det var en enkel løsning på problemet, tross alt. Selv om den mulige forklaringen kanskje ikke var den man helst ville ha.
Karomamma Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Hei phantomet og velkommen tilbake!! Trodde ikke du var her på DIB lenger, men du følger med i kulissene skjønner jeg Så bra at postmysteriet er løst, Attpåklatten!! Det er flott at ressursterke jenter tar tak i saker for å hjelpe andre, men jeg tror nok jeg ville sendt en PM eller mail til "probleminnehaveren" FØR jeg satte i gang varslingsmølla Og nok en gang, gratis filmtips til alle: "Budbringeren" med Robert Skjærstad i hovedrollen som den desillusjonerte postmannen Roy. Mitt forhold til pålitelig postlevering blir aldri det samme, he he he....
phantomet Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2009 Takk Karomamma, men jeg er ikke tilbake på DiB. Jeg har vært her hele tiden, men på forum som har vært relevante for meg. Her er det ikke snakk om særlig til varslingsmølle. Det vet ihvertfall de som kjenner meg. PM ville jeg vurdert om muligheten var tilstede. Må innrømme at jeg får litt følelsen av gamle takter når jeg er innom, og synes ikke det er spesielt hyggelig. Men for all del, om en mulig løsning på et problem, som faktisk er veldig enkel å løse via rette kanaler, anses som vanskelig for den som får hjelpen, så er det greit. Vedkommende som er informert om problemet med postleveransen, har også lest den oppklarende tråden, slik at ingen mistenker at viktig info blir utelatt av noen som helst grunn.
Karomamma Skrevet 14. februar 2009 #9 Skrevet 14. februar 2009 Åja, har bare ikke sett deg inne på Modne. Jeg er fortsatt en trofast snikleser der inne for å se hvordan det går med jentene jeg kjenner og bryr meg om. Jeg PMer litt med noen av dem fortsatt Jeg forstår utifra kommentaren din at du synes jeg var frekk mot deg, men rådet var altså velment. Og ja, jeg har også følt det kalde gufset fra fortiden her innimellom. Det er ikke noen hyggelig følelse. Her på Barnet Mitt har det heldigvis vært sjelden og ved et par tilfeller forårsaket av folk med falske nick. Jeg velger å tro at det bare er noen "gamle bekjente" som har litt lite å drive med... De fleste av oss har såpass mye som skjer i karrière, fritid og familieliv at vi setter alle kluter til for å verne om dette hyggelige fristedet på nettet. Nå skal vi snart på SPA igjen, det blir moro
phantomet Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2009 Karomamma: Jeg sa tydelig ifra at det bråket som var på Modne for en tid tilbake ikke var noe jeg ville bruke energi på. Dermed har jeg ikke vært aktiv der. De flotte damene jeg kjenner derfra trenger jeg heldigvis ikke å treffe på en infisert arena, men på steder der det er fint og hyggelig å være. Jeg er ikke inne på Barnet Mitt! Jeg er på DiB, og hvor dette forumet er tilgjengelig. Jeg vender meg ikke helt til at det er fritt frem å mistenkeliggjøre andre brukere av nettstedet, for å operere under falskt flagg. Tror dere virkelig at det som foregår mellom dere er så interessant at andre som ikke er inne i varmen trenger å snoke og gjøre seg til en annen for å delta? En annen ting er at du mener du at det å kjeppjage, mistenkeliggjøre og være slemme mot andre, er å verne et hyggelig fristed som faktisk er åpent for alle? Dere beskytter deres eget felleskap og vennskap, men dere beskytter da vitterligen ikke nettstedet! Dere ekskluderer og opptrer som om dere eier forumet, og praktiserer en særegen justis og arroganse mot de som prøver å delta i det de tror er et hyggelig felleskap for mødre over 35. Det interesante er vel at de samme menneskene hevder at toleranse, kjærlighet og respekt er viktige rettesnorer for opptreden, ved jevne mellomrom tråkker på andre mennesker ved å anklage dem for falskhet, ved å snakke stygt om dem som foreldre, som henger ut andre brukere av dette stedet som slemme og ondskapsfulle, bare fordi de tilfeldigvis i uvitenhet har overtatt en avlagt ektefelle... For så å proklamere at nettvett er viktig! Hvor var dette vettet da mennesker, som med enkelhet avslører både nick og sak, slik at de og alle som kjenner begge sider av saken kjenner igjen historien? Og når det gjelder disse PMene som det er så hyggelig å sende og å motta. Faren med dem er jo at hverken sender eller mottaker trenger å stå inne for innholdet i dem offentlig. Jeg personlig synes det er mye mer ærlig å si ting som de er, kontra å spre usannheter og påstander, som ikke kan spores tilbake til rettmessig kilde. Nei, fortsett å leke sammen slik dere gjør. Det viktigste er vel at nettopp dere har funnet sammen og har et sted der dere kan regjere som dere vil. At det stenger ute mange andre som sikkert kunne hatt fint av å dele sine opplevelser, tanker og meninger med ressurssterke mennesker er jo bare baksiden av medaljen. Disse finner sikkert mer egnede forum andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå