Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Noen som vet om noen baby butikker med tøy og "små utstyr" sentralt i London ? skal ditt i april , og tenkte jeg skulle kjøpe litt baby tøy , flasker osv der. Siden di har litt ting , som man ikke har her hjemme Noen som vet om noen butikker og event hvor jeg finner di ?? På forhond takk
Jenny-penny Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Ligger noen litt eksklusive i Chelsea området, og en stor fin en ved Victoria station:) Baby klær finner du jo på Gap, Selfridges osv. hvis du skal tråle "turist-løypa" Nyyyyyyyyt London for alt det er verdt.
Snart 3 søte små ;) Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 Tusen takk Ja gleder meg masse. Blir nok siste gangen mannen min og jeg får gjort noe alene på en god stund siden vi nå snart blir 5 Litt mere problematisk å få barnevakt da
Jenny-penny Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 det er forståelig da ja:) Hvor skal dere bo? Vet om noen flotte restauranter rundtomkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå