amm3 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Litt frustert, 2 uker igjen til termin, og samboern min insisterer på at han skal sette sammen vogna, senga og ordne bilstol når babyen kommer. Jeg vil ha ting klart nå, så jeg kan kose meg med å gjøre ting i stand og at alt er ok når jeg kommer hjem. (han får kun en uke hjemme når babyen kommer, før han reiser på nordsjøen). Kjenner jeg blir sint og stressa, alt er liksom satt på vent og ingenting er i orden, kaos. Har noen gode argumenter jeg kan bruke, for at han skal forstå meg? Kommer liksom ingen vei.
Eplejuice Fødeklar Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Jeg er vel "slem", men jeg ville sagt til mannen at enten så starter du å montere så fort du har tid, eller så får jeg noen andre til å gjøre det/gjør det selv. Det er ingenvits i å vente til sisteliten. Tenk så kjedelig å starte å sette sammens f.eks senga etter babyen har kommet til, å så mangler det en del.
LilleLine_ Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Det at du "bekymrer" deg over den situasjonen at utstyret ikke er på plass utgjør stress som du ikke skal ha mot slutten. I allefall ikke bør ha, derfor ville jeg brukt dette slik at han ser at det er for deg stressende å gå uten at det er klart. I tillegg ville jeg sakt som eplejuice at du får andre til å gjøre det. Det setter som regel fart på sakene... hehe.. Lykke til videre..
Fjerdemann på vei Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Jeg ville nå bare satt det sammen selv jeg. Gitt han frist til en viss dag, og hvis han ikke hadde gjort det til da, ville jeg bare gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå