mamma2006og2007 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Måtte på legevakta i dag og få penicillin pga uvi. Men er det virkelig normalt å blø mye ved uvi??? Jeg blør mye.. Må bruke truseinlegg/bind hele tiden. Og det er absolutt ikke tid for mens altså. Min svigermor sa at hun hadde hatt uvi med blod i urinen, men aldri sett blodet, bare påvist av urinprøve. Noen med erfaring her? Takk:)
mamma til søte små Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Eg har hatt urinveisinfeksjon xxx antall ganga, men aldri sett blod.. Så kan desverre ikkje hjelpe.. Men har aldri hørt om at det kjem blod.. Hmm..
mamman til to gutter Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 Ring legevakta og snakk med dem, det er nok det lureste. Jeg har blødd en gang når jeg har hatt uvi og da var det blod jeg kunne se i urinen, men det blødde ikke ellers.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Helt vanlig å blø.. Trodde ikke det kom så mye, men er normalt at det blør når man har uvi.. God bedring!
mamma070706 Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Jeg blør en god del, og det ser ut som om jeg har mensen i urinprøvne. Men er ofte plaget og ingen symptomer, slik at jeg nok går ganske lenge før jeg oppdager at jeg har uvi.
pandabjørn Skrevet 14. februar 2009 #7 Skrevet 14. februar 2009 Jeg har hatt mange uvi og vært innlagt på sykehus 1 uke! men jeg har aldri blødd...trodde ikke det var vanlig.
Sjokoladekaka Skrevet 14. februar 2009 #8 Skrevet 14. februar 2009 Eg har hatt UVI med blod i urinen(tissar rødt;)). Men ikkje blod utanom når eg tissar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå