Gå til innhold

aner RØDT hår på mini :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 mnd gammel.. røde bryn og rødt hår.. kan det forandre seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Begge unga her har hatt rødskjær i håret som bittesmå, men de er blitt blonde begge to.

Men, er ikke noe galt med rødt hår da! Syns det er fint jeg.

Skrevet

det kan forandre seg. men er jo ingenting galt om barnet ditt får rødt hår vel?

Skrevet

Så heldige! Rødt hår er det flotteste jeg vet! Men dessverre så forandrer hårfarge seg ofte hos barn. Mine startet som svarthårete, for å bli lys blonde, nå er de mørk blonde.

Skrevet

nei nei :) feil smilemunn på overskriften hehehe .. ops :P

h*n er så uuutrolig nydelig i ansiktet. så h*n kunne hatt grønt hår for alt jeg brydde meg, men jeg bare lurte.. har jo hørt at de med rødt hår har så sensitiv hud. at en må passe ekstra på med kremer og sol o.l

HI

Skrevet

Det kan forandre seg, men babyen din får kanskje rødskjær uansett.. Ville jeg tro. Angående huden: jeg har rødt hår selv (ikke veldig rødt men), og har ikke lys hud. Jeg blir lett brun, så det er forskjell fra rødhåret til rødhåret.

Skrevet

det er jo bra :) for jeg tenker bare at det ville blitt tungvint for henne når hun blir eldre å ikke kunne ligge i sola som alle andre.. kjenner andre med rødt hår som må passe sg så veldig..

både jeg og barnefaren har god hud. ligger ikke til familien med sensitiv hud og rødt hår.. så vi får håpe det da..

bf har kobberfarget skjegg. knallfin farge :)

HI

Skrevet

Mi jente så ut til å få skikkelig rødt hår som liten(til hun var ca 2 år). Så endret fargen seg til blond med skinn av kobberstriper i;)

Nydelig hårfarge, og det er det ikke bare mamma'n som sier. Alle kommenterer håret hennes i positiv retning. Det er slik mange går til frisøren for å få;)

Og huden hennes er det ingenting i veien med, tåler sola veldig bra. Har lys brunfarge, og blir ikke lett solbrent. Selv i syden, var hun aldri solbrent.

Skrevet

Alle er veldig redde for å si at rødt hår er stygt. Bra det!

Men det er vel ikke farlig om ungen har sart hud? Det hadde vel aldri plaget meg om jeg fikk en unge med sart hud? Hva feiler det dere? Passe på med kremer må man uansett og så veldig brun er jo ikke fint det heller. Selv om en har sart hud kan man nyte sommeren. Hva er problemet? Nå er jeg skikkelig overrasket av dere.

Skrevet

det man kaller å overreagere eller NN 17.15? hehe

Skrevet

Nei, det er ikke å overreagere. Jeg er selv sorthåret og blir brun som bare det. Men jeg synes at folk her inne er altfor opptatt av utseende. Hvordan kan en mor bekymre seg over at hun har fått et rødhåret barn? Jo, fordi det kan få sart hud. Jeg synes faktisk synd på barnet som har en sånn mor.

Da kan jeg berolige henne med at han nok får rødt skjegg og rødt hår på tissen. Så er vi ferdig med den saken.

Skrevet

HI her.. grunnen til at jeg spørr om sart hud er kun pga jeg har venner som er ordentlig plagd med dette. det har da ingenting med utseende å gjøre.

om du hadde visst åssen det var så hadde du nok hatt mer forståelse.

HI

Skrevet

Ja, men det er jo uansett ikke sunt å sole seg for mye. Alle barn må smøres masse. Så barndommen for dette barnet blir helt fin. Har en sønn med mye lysere hud enn meg selv. Niks problem.

Så det med at faren hadde kobberfarget hud etc. Har ingenting med usteende å gjøre.

Skrevet

kobberfarget skjegg. litt rødlig. er nok der h*n har det fra.

han er så bleik atte hehe.. han bryr seg null om det hehehehe.. så det bare for meg hihi..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...