carro19 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid får en drøy uke siden, og var på ultralyd og gyn skjekk her om dagen, hun sa att fosteret/embyrio var dødt! jeg har aldri følt meg så rar før.. jeg knakk totalt sammen.. jeg fikk to tabletter som jeg skulle ta når jeg kom hjem som skal få det ut. har tatt di tabletten, men har ikke skjedd noe ennå. hvis ingenting skjer innen mandag så må jeg få utskrapning syntes dette er helt forferdelig!!! er det noen som har opplevd det samme?! hilsen en trist mamma
1 høne i haneflokken-født Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 hei dette skjedde med meg på torsdag, da var jeg i uke 10, men det hadde vært dødt si uke 8+1 dag, jeg valgte å ikke ta tabletter men gå rett i narkose og få det unnagjordt, det var litt fordi gyn. sa det var veldig lukka hos meg og lite blod og at det var stor sannsynlighet for operasjon alikevel, så da var valget lett dette har skjedd meg 3 ganger, men jeg har også 3 friske barn, sist det skjedde tok det bare 2 uker så ble jeg gravid på første eggløsning, håper på det samme, de sier en blir veldig lett gravid etter ma og sa masse lykke til videre
carro19 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2009 var leit og høre var det vondt med utskapning? gruer meg... jeg har en liten gutt på 9 mnd så hadde blitt veldig tett mellom dem, men hadde tatt vare på det hvis alt var som det skulle!!! ønsker deg masse lykke til og takk får att du skrev på innlegget mitt )
1 høne i haneflokken-født Skrevet 14. februar 2009 #4 Skrevet 14. februar 2009 nei det var ikke vondt, og var en veldig grei måte å bli ferdig med det på, ikke kjent smerte i det hele tatt etterpå og blør så og si ingenting
*toppris* Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 uffa da damer..føler med dere:( ser dere nok snart igjen her inne;)
Tigerpote Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Huff så trist... Håper det går bra, og at dere klarer å gå videre. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå