Juli 08 + April 11 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Snuppa har drukket i ny og ne mme, men nå når jeg begynner å gå tomt for mm vil hun ikke ha i mme i det hele tatt. Har prøvd forskjellige merker og flasker/kopper noen som har andre tips? Hune er 6 mnd noen som vet hvor mye melk de egentlig skal ha i løpet av ett døgn?
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 har du prøvd å ha litt malt oppi mme? noen liker det bedre da det blir litt søtere smak på melka...
2 hjertegull :) Skrevet 15. februar 2009 #3 Skrevet 15. februar 2009 De skal ha mellom 500 og 600 ml i døgnet.. inkludert væsken i grøten.. Hvis hun spiser grøt til morgen og kvelds,150 ml, så er du allerede oppe i 3 dl, og om du da ammer morgen og kveld så får hun nok bra med melk Gi henne kokt avkjølt vann å drikke til maten så får hun i seg nok væske.. Det er ingen krise om hun ikke får nøyaktig annbefalt "dagsdose" Jeg gjorde det på den måten da melken begynte å bli borte.. Nå er hun snart ett år (to uker til:), og vi har akkurat sluttet.. Du skal være glad for at du har kunnet amme lenge, det er mange som misunner deg Ikke føl det som noe nederlag at melken takker for seg
Juli 08 + April 11 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2009 Takker for beroligende svar:) Malt har jeg ikke prøvd, må se om det gjør susen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå