bobler av lykke ♀ ♀ Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Ikke at det var så veldig planlagt men. Må nesten le litt av ho for hun syns jo selv at hun er så stor så da jeg sa at når man blir stor og hele tiden mens man er voksen så blør damene litt i tissen sin innimellom, ble hun jo ganske bekymret for at hun ikke hadde blod enda. hehe. fikk forklart at hun enda har noen år igjen til det grunnen til samtalen var at hun har så veldig diare og etter 6 truser med uhell og masse vask på morgenen tenkte jeg det var bedre å legge i et bind. Da lurte hun jo på hva det var til og jeg sa det var en slags damebleie og etter enda flere spm måtte jeg forklare dette med mensen da og så som om hun ikke fikk nok å gruble på så spurte hun om jeg blødde nå, hvor jeg da måtte fortelle at man ikke blør når man har babyer i magen men etter at babyen kommer ut da blør mamma igjen. Så nå er hun en tur nede hos svigermor og kan helt sikkert forklare bestemor ett og annet om mensen
kanutteogkruttet Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Hatt samme samtale med gutten min på snart 5 jeg oxo, det som utløste nysgjerrigheten hans er at han har sett jeg harr tatt p-pillen så da var det til pers. sluttet aldri å grave om dette..... Han gav den regla til foreldrene mine når han overnattet der siste gang.... :-p Søte de små nysgjerrige spirrevippene hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå