Tonita Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 tar liten del i husarbeid? Samboeren min er komplett lat! Jeg står for stortsett alt, støvsuging, vasking, matlaging, klesvask osv.... Hadde vært greit hvis han hadde andre oppgaver som f.eks fikse bil, måke snø osv... Men det gjør han heller ikke. Han kan ligge på sofan med fjernkontollen hele tida hvis han får lov. Jeg har ofte tenkt på å la være å vaske hans klær for å se hvor lang tid det tar før han merker det, men får alltid så dårlig samvittighet og vasker dem før han merker det... Noen som kan fortelle meg hvordan man forandrer en STEIN? Vi er begge i full jobb. Enkelte dager jobber han bare 3-4 timer, men gjør absolutt ingenting "fornuftig" de timene han er hjemme. Jeg føler at jeg jobber ute 7.5 timer og hjemme resten av tida + alle helger/ferier.
Loglady Skrevet 14. februar 2009 #2 Skrevet 14. februar 2009 Mitt beste stalltips: Dropp å oppføre deg som om du var moren til en tenåringssønn. Hold deg unna klærne hans, la oppvasken stå i en uke og la kåken støve ned til den ligner en svinesti. Og ikke si et ord om saken i mellomtiden. Hvis han ikke reagerer etter en viss stund, er sannsynligheten stor for at du har funnet deg en gris. Da trengs det muligens enda strengere tiltak. Gi rapport om noen uker.
Ulme Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Spørsmålet ditt er litt feil. Du burde heller si: Flere her som lar mannen slippe unna husarbeid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå