Trebarnsmamma30 Skrevet 14. februar 2009 #1 Skrevet 14. februar 2009 Skulle til en venninne i går, skulle sove over der til i dag.. vi har hatt veldig dårlig råd i det siste, noe hun vet godt. Har bare til det mest nødvendige de neste mnd. Litt før jeg skal komme sender hun melding og spør om jeg gidder å handle takeaway til oss, så skal jeg få tilbake det jeg la ut for henne.. skriver at jeg ikke har penger hverken til å kjøpe takeaway til meg selv eller til henne.. Så får jeg til svar: men da får du spise før du kommer.. har ikke fått handlet noe..
erteposen + 4 Skrevet 14. februar 2009 #3 Skrevet 14. februar 2009 Er litt usikker på om det var frekt. Er jo greit om hun ikke har kjøpt inn til middag, men hun kunne kanskje skrevet at da blir det brødskiver:/
EinFrosk Skrevet 14. februar 2009 #5 Skrevet 14. februar 2009 Det synes jeg absolutt, men det er faktisk mange som mener at en skal betale for seg når en kommer på besøk. Jeg er oppdradd til at når en innviterer på besøk, så står en for det som skal fortæres. Og om en tilbyr noen å kjøre dem et sted, så sier man nei takk til bensinpenger (og tenker ikke over at det ikke blir tilbudt).
Gjest Skrevet 14. februar 2009 #6 Skrevet 14. februar 2009 Kanskje hun har like dårlig råd som deg? Men det hørtes litt krasst ut da...
Trebarnsmamma30 Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2009 Hun har ikke dårlig råd..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå